Customer Support with German

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 17.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    · Very good knowledge of spoken and written German, at least C1 level;

    · Proficient in English language (written and spoken);

    · High School Diploma;

    · Customer-oriented support and advice as well as ensuring customer satisfaction.

    Responsabilitati

    · Telephone support for our business customers;

    · Advice on travel products such as flights, trains, rental cars, hotels via Amadeus;

    · Assistance to travelers during unexpected travel difficulties, e.g. flight delay, bad weather, etc.;

    · After-sales support for customer inquiries, e.g. cancellations, complaints, rebookings.