General Ledger TAX with English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile General Ledger TAX with English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 02.08.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte


    • Bachelor’s / Master’s Degree in commerce, accounting or finance with relevant experience of 3 -4 years in General Ledger, reconciliations, Income Tax and VAT


    • Knowledge and proficiency in Microsoft outlook, word and excel (Pivot Table, VLOOKUPS, SUMIFS etc.)


    • Experience with SAP (or other large ERP system) & OneStream is a strong plus.


    • Public accounting experience preferred

    Responsabilitati

    · Monthly Tax compliance (Data Extraction and Calculation)

    · Tax Verification and Tax Adjustments

    · Ensure all Tax activities are completed within agreed timeline and of the highest quality and ensure metrics are met as per agreed KPIs SLAs targets as applicable

    · Preparation and posting of Journal entries – Adjustments, re-classes etc.

    · Perform reconciliation of Balance Sheets accounts, & Sub-ledgers

    · Perform expense Allocations, Re-class entries, Book Adjustments and Accrual entries

    · Complete all close related tasks assigned on timely basis adhering to the business quality

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (25)