Manager Proiect Construcții

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Manager Proiect Construcții active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Arhitectura - Design - Proiectare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Nivelul de studii: Studii superioare, de preferat în domeniul Arhitecturii sau Construcțiilor.

    Calificarea necesară
    Cunostințe limbi straine: engleză, nivel avansat și eventual o altă limbă de circulație internațională (franceză).
    Operare PC: Word, Excel, Archicad sau similar etc.
    Competențele postului (pachet de competențe)
    Capacitate de concentrare, analiză și sinteză;
    Capacitate de previziune a evenimentelor;
    Abilități de negociere;
    Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență;
    Abilități de comunicare interpersonală;
    Capacitatea de a redacta rapoarte clare și corecte;
    Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză;
    Echilibru emoțional, constantă în atitudini;
    Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
    Competențe de a lucra în echipă;
    Atitudine pozitivă și abilități de a mobiliza echipa din subordine;
    Spirit creativ și inovativ;
    Preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual și al echipei de proiect.

    Experiența de lucru necesară
    Minimum 3 ani experiență în lucrul pe proiecte în domeniul de activitate specific.


    Responsabilitati

    Obiectivele postului

    Asigurarea comunicării cu partenerii din cadrul proiectului și respectarea obligațiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.

    Pregătirea și organizarea planurilor de activitate în cadrul proiectului și asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.

    Administrarea bugetului proiectului în conformitate cu procedurile interne aplicabile și cu condițiile finanțatorului.

    Valorificarea și dezvoltarea oportunităților pe durata implementării proiectului.

    Descrierea sarcinilor/ atribuțiilor/ activităților postului

    -Coordonează activitățile din cadrul proiectului, supervizând direct echipele de proiectare

    -Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii și finanțatorii proiectului.

    -Pregătește bugetul și cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale în conformitate cu propunerea înaintată, cu comentariile beneficiarului și cu activitățile prevăzute a se desfășura în cadrul proiectului, asigurând resursele necesare bunei desfășurări a acestuia.

    -Monitorizează în timp progresul atins față de obiectivele propuse și redactează rapoarte lunare către finanțatori, parteneri și beneficiari cu respectarea datelor prevăzute în contracte.

    -Asigură circulația informației în cadrul proiectului și pentru alte departamente ale organizației, organizând periodic întâlniri cu echipa de proiect și prezentând proiectul celorlalte departamente.

    -Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului și informează la timp echipa de management despre problemele apărute și pe care nu le poate rezolva la nivelul său.

    -Arhivează corespunzator toată documentația legată de proiect.

    -Face propuneri de îmbunățatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficiența atingerii obiectivelor propuse.

    -Evaluează impactul proiectului și îl comunică conducerii, finanțatorilor și partenerilor de proiect.

    -Motivează echipa de proiect prin comunicare și prin evaluarea permanentă a subordonaților direcți.

    -Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal.

    Alte informatii

    Condițiile postului de muncă

    Programul de lucru este de 8 ore
    Face deplasări frecvente în afara firmei.

    Conducere/ coordonare: Middle
    Ierarhice - se subordonează: Director general
    Are în subordine: Membrii echipei care implementează proiectul

    Reprezentare (colaborare, consultanță): Cu clienții, furnizorii și beneficiarii proiectului