L2 IT Support with French

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 30.06.2022
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    The desired profile will have to process tickets escalated by the onsite team:

    -Workstation environment and its components (physical and virtual)
    -Windows 10
    -Windows Servers
    -SCCM (master, packaging)
    -Office, OneDrive
    -SharePoint
    -Active Directory
    -Supervision / monitoring /automatisation
    -LAN/WAN Networks
    -Backup
    -Security elements (traffic flow, firewall, VPN)
    -ToIP CISCO (terminals)

    Responsabilitati

    Requirements:

    -The employee must be technically autonomous and must work in close collaboration with the actors of the support chain (SD, proximity and infra team).
    -The profile must be a Workstation Engineer, it will support the local technicians as Level 2/3.
    -He must therefore have a good level of technical analysis, autonomy and ability to develop the skills of local technicians.