Consultant Implementare - Aplicatii HR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Romanian Software active.


Vezi toate job-urile Consultant Implementare - Aplicatii HR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Romanian Software
Domeniu:
  • Inginerie
  • IT Software
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 25.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Inca din 2002, ROMANIAN SOFTWARE este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de peste 20 ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane.

    Cerinte

    Suntem in cautarea unui coleg pe pozitia de Consultant Implementare – Aplicatii HR pentru super echipa noastra de Implementare!

    Cerinte:
    • Experienta in implementarea aplicatiilor software;
    • Experienta in lucrul cu baze de date SQL (proceduri, triggeri, functii, viewuri) - minimum 4 ani;
    • Studii superioare (ASE, Politehnica, Cibernetica - reprezinta un avantaj);
    • Cunostinte MS Excel;
    • Cunoasterea proceselor de HR – reprezinta un avantaj;
    • Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi si dorinta de perfectionare continua;
    • Capacitate de analiza si de organizare;
    • Abilitati excelente de gestionare a relatiei cu clientii

    Responsabilitati

    • Configurarea aplicatiilor de HR si dezvoltarea functionalitatilor (definirea de noi structuri de date si obiecte SQL: proceduri, triggeri, functii, viewuri) conform specificatiilor din documentatia tehnica;
    • Configurarea fluxurilor specifice de lucru conform proceselor interne ale clientilor;
    • Migrarea datelor din sistemele anterioare ale clientului (import de date si informatii in baza de date prin fisiere de import);
    • Solutionarea solicitarilor primite de la clienti pentru utilizarea aplicatiilor implementate.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet de beneficii flexibil gestionat in aplicatia Benefit;
    • Activitatea se poate desfasura de la birou, in sistem hibrid sau fully remote;
    • Traininguri;
    • Plan de cariera de lunga durata;
    • Activitati de relaxare: ping-pong, Playstation;
    • Un mediu placut si prietenos.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (86)