Asistent Manager la Receptie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager la Receptie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.06.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte


    Capacitate de a lucra proactiv si de a se adapta la cerintele organizationale. Abilitate de planificare si organizare a activitatilor zilnice.
    Flexibilitate, spirit de echipa, abilitati de comunicare.
    Bune cunostinte de operare PC (Windows, Office).
    Foarte bune cunostinte de limba engleza: nivel mediu scris / vorbit.
    Studii superioare finalizate in orice domeniu.
    Un mare plus: minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare.

    Responsabilitati


    Pastreaza contactul cu seful direct in desfasurarea activitatii zilnice.
    Coordoneaza si centralizeaza programarea salilor de sedinta.
    Raspunde si ofera informatii solicitantilor prin telefon. Degreveaza sefii de departament de detalii minore, administrative sau de business (exemplu: telefoane inoportune). Directioneaza apelurile atunci cand este cazul.
    Directioneaza intern emailurile sosite pe adresa companie. Se ocupa de corespondenta companiei: inregistrare si distribuirea plicurilor; coordonarea directa cu curierii.
    Inregistreaza si distribuie facturile sosite la receptie.
    Gestioneaza, organizeaza si supravegheaza detalii administrative in office, spre exemplu aprovizionarea cu diverse consumabile si curatenia in bucatarie/ sali de sedinta.
    Intampina oaspetii, constata natura vizitei si ii conduce catre sala de sedinta. Poate efectua activitati de protocol in salile de sedinta.


    PED030522

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (93)