Specialist Salarizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Romanian Software active.


Vezi toate job-urile Specialist Salarizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Romanian Software
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Inca din 2002, ROMANIAN SOFTWARE este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de peste 20 ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane.

    Cerinte

    jobs.colorful.hr este in cautarea unui Specialist Salarizare pentru unul din partenerii sai, o companie specializata in comert electronic si publicitate, prezenta in Europa Centrala si de Est.

    Cerinte:

    • Experienta in domeniul salarizarii – minimum 3 ani;
    • Experienta in utilizarea unui soft de calcul salarial;
    • Cunostinte de operare a pachetului MS Office - in special .xls;
    • Studii superioare finalizate;
    • Cunostinte bune de legislatia muncii si salarizare;
    • Aptitudini organizatorice, de planificare si prioritizare.

    Responsabilitati

    • Colectarea lunara a tuturor documentelor necesare procesarii salariilor;
    • Calculul si introducerea in sistem a concediilor medicale, de odihna, a indemnizatiilor si a altor drepturi de natura salariala;
    • Intocmirea si verificarea statelor de salarii;
    • Evidenta tichetelor de masa, introducerea in sistem, comanda si distribuirea acestora;
    • Intocmirea si depunerea dosarelor pentru recuperarea sumelor de la FNUASS;
    • Verificarea si calculul de bonusuri, comisioane, popriri;
    • Realizarea declaraţiilor fiscale specifice sferei de activitate;
    • Centralizarea si generarea rapoartelor, conform solicitarilor primite.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Program de lucru hibrid;
    • Tichete de masa;
    • Asigurare medicala privata;
    • Discount la produsele companiei;
    • Plan de dezvoltare profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (75)