RESPONSABIL ADMINISTRATIV
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Morgan Sol active.Vezi toate job-urile RESPONSABIL ADMINISTRATIV active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Morgan Sol |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.07.2022 |
Remote work: | On-site |
Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.
Cerinte
Ce persoana cautam?
Sunteti candidatul potrivit daca indepliniti:
Conditii obligatorii:
• Microsoft Office (Word, Excel etc.) la nivel mediu
• Atingerea targetului de vanzari propus de management
• Capacitate de raportare in orice moment si de o maniera fiabila a oricarui tip de informatie solicitat de management, atat in romana cat si in spaniola.
• Autoformare constanta pentru a putea atinge obiectivele mentionate in termen de 1 an
• Experienta minim 3 ani
Conditii ce constituie un avantaj:
• Studii superioare
• Limba spaniola nivel mediu
• Experiența anterioara pe un post similar intr-o societate de dezvoltare imobiliara / Constructii
• Cunoasterea programului Autocad
Calitati personale:
• Integritate, profesionalism, flexibilitate, capacitate de decizie si lucrul in echipa
• O gandire practica, analitica si atenție crescuta la detalii, orientata spre rezultate si spre client, bune abilitați de organizare, atitudine proactiva
• Seriozitate, responsabilitate, dedicare, perseverenta, fiabilitate, sinceritate
• Abilitati de relationare interumana
• Capacitate de autoinvatare, interes in dezvoltarea de noi capacitati
Ce trebuie sa faceti?
In postura de RESPONSABIL ADMINISTRATIV veti desfasura urmatoarele activitati:
ADMINISTRATIV :
- Tehnoredactare, multiplicare, traducere si arhivare a diverselor documente
- Manipulare documente in format word, excel, pdf, dwg
- Editare, printare, pliere, indosariere proiecte/planuri etc.
- Intocmire oferte si documentatii pentru licitatii
- Gestiuni administrative si relationarea cu autoritati publice, gestionare relatie clienti si colaboratori
- Receptie telefon/mail, curierat si corespondenta
- Gestiune documente, organizare, arhivare
- Gestiune necesar materiale de birou
- Asigurare activitati de protocol
- Sprijinirea activitatilor echipei tehnice (daca este cazul) in activitatea curenta de birou, deplasari pentru masuratori, vizite beneficiari, santiere etc.
MARKETING/VANZARI :
- Promovarea imobilelor pe canalele online, platforme specializate, retele sociale etc.
- Transmiterea de informatii catre clienti, efectuarea vizionarilor si mentinerea relatiei cu acestia
- Planificarea si organizarea tranzactiilor aferente vanzarilor la notariat
- Asigurarea serviciilor de post-vanzare pentru proiectele imobiliare
- Urmarirea activitatii si a produselor competitiei pe piata imobiliara
- Raportarea constanta catre managerul direct
Daca va veti alatura echipei, veti avea de castigat!
Un pachet de compensatii si beneficii in stransa corelatie cu activitatea si implicarea aratata.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Coordonator Departament Administrativ Aplica fara CV | |
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
Card Administrative Assistant with French Hybrid | |
Vezi job-uri similare (66) |
Raporteaza eroarea la