Asistent manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile CER Cleaning Equipment active.Vezi toate job-urile Asistent manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | CER Cleaning Equipment |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.10.2022 |
Remote work: | On-site |
CER CLEANIG EQUIPMENT, filiala de producție a grupului Kärcher, din Curtea de Argeș. Fabrica CER Cleaning Equipment înființață înca din anul 2006, la Curtea de Argeș.
Cerinte
- studii superioare;
- cerinta obligatorie: limba engleza - nivel avansat;
- cunostinte avansate de operare PC: Pachet Office (Outlook, Power Point, Excel);
- experienta in redactarea de prezentari si in organizarea de evenimente;
- constituie un avantaj: experienta minimum 2 ani intr-o pozitie similara;
- cunoasterea limbii germane (la orice nivel) reprezinta un avantaj;
- permis auto: categoria B;
- prezenta placuta, atitudine de business, persoana ordonata si disciplinata in activitatea profesionala;
- persoana cu valori si moralitate, capabila de a lucra cu informatii confidentiale.
- elaborarea si redactarea documentelor, prezentarilor, rapoartelor, a corespondentei si a situatiillor solicitate de Directorul General;
- oferirea de asistenta in pregatirea agendei zilnice, prin programarea pe termen scurt/lung al calendarului evenimentelor si intalnirilor/sedintelor;
- planificarea administrativa si logistica a delegatiilor, vizitelor, sedintelor si evenimentelor conexe, interne sau externe, precum si a deplasarilor Directorului General;
- realizarea prezentarilor, proiectelor, redactarea minutei in cadrul sedintelor si a sumarului in diverse intalniri;
- preluarea apelurilor telefonice si comunicarea informatiilor catre Directorul General;
- preluarea corespondentei pentru Directorul General;
- pregatirea mesajelor si adreselor catre diferite autoritati, parteneri si clienti;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei;
- redactarea de prezentari pe baza rapoartelor, indicatorilor de performanta si informatiilor primite de la managerii de departamente si managerii de proiect;
- gestionarea corespondentei prin email a Directorului General – verificarea, prioritizarea si redactarea raspunsurilor;
- asigurarea respectarii fluxul de verificare si validare din punct de vedere juridic al tuturor contractelor, inainte de a fi semnate de catre Directorul General.
Se ofera:
- salariu corelat cu experienta si abilitatile dovedite;
- pachet flexibil de beneficii;
- transportul din Pitesti este asigurat de angajator.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
GESTIONAR Aplica fara CV | |
ASISTENT DIRECTOR Aplica fara CV | |
HR Admin Internship @ING Hubs Romania Hybrid | |
Vezi job-uri similare (119) |
Raporteaza eroarea la