Asistent manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CER Cleaning Equipment active.


Vezi toate job-urile Asistent manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: CER Cleaning Equipment
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Curtea de Arges
  • Actualizat la: 26.10.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    CER CLEANIG EQUIPMENT, filiala de producție a grupului Kärcher, din Curtea de Argeș. Fabrica CER Cleaning Equipment înfi­ințață înca din anul 2006, la Curtea de Argeș.

    Cerinte

    - studii superioare;
    - cerinta obligatorie: limba engleza - nivel avansat;
    - cunostinte avansate de operare PC: Pachet Office (Outlook, Power Point, Excel);
    - experienta in redactarea de prezentari si in organizarea de evenimente;
    - constituie un avantaj: experienta minimum 2 ani intr-o pozitie similara;
    - cunoasterea limbii germane (la orice nivel) reprezinta un avantaj;
    - permis auto: categoria B;
    - prezenta placuta, atitudine de business, persoana ordonata si disciplinata in activitatea profesionala;
    - persoana cu valori si moralitate, capabila de a lucra cu informatii confidentiale.

    Responsabilitati

    - elaborarea si redactarea documentelor, prezentarilor, rapoartelor, a corespondentei si a situatiillor solicitate de Directorul General;
    - oferirea de asistenta in pregatirea agendei zilnice, prin programarea pe termen scurt/lung al calendarului evenimentelor si intalnirilor/sedintelor;
    - planificarea administrativa si logistica a delegatiilor, vizitelor, sedintelor si evenimentelor conexe, interne sau externe, precum si a deplasarilor Directorului General;
    - realizarea prezentarilor, proiectelor, redactarea minutei in cadrul sedintelor si a sumarului in diverse intalniri;
    - preluarea apelurilor telefonice si comunicarea informatiilor catre Directorul General;
    - preluarea corespondentei pentru Directorul General;
    - pregatirea mesajelor si adreselor catre diferite autoritati, parteneri si clienti;
    - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei;
    - redactarea de prezentari pe baza rapoartelor, indicatorilor de performanta si informatiilor primite de la managerii de departamente si managerii de proiect;
    - gestionarea corespondentei prin email a Directorului General – verificarea, prioritizarea si redactarea raspunsurilor;
    - asigurarea respectarii fluxul de verificare si validare din punct de vedere juridic al tuturor contractelor, inainte de a fi semnate de catre Directorul General.

    Alte informatii

    Se ofera:
    - salariu corelat cu experienta si abilitatile dovedite;
    - pachet flexibil de beneficii;
    - transportul din Pitesti este asigurat de angajator.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Ilfov,

    Aplica fara CV
    Ilfov,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (119)