Manager Proiecte Dizabilitate

Angajator: ASOCIAȚIA CLUB SPORTIV CLIMB AGAIN
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Management - Consultanta
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    Asociația Climb Again este o organizație non-guvernamentală afiliată la Federația Română de Alpinism și Escaladă (FRAE), fondată și condusă de Claudiu Miu, fost campion balcanic de escaladă.

    Cerinte

    Studii superioare, preferabil în domeniile Sociologie, Psihologie, Asistență Socială
    Disponibilitate de a călători în interes de serviciu (aproximativ 1 deplasare /lună)
    Experiență de lucru cu persoane cu dizabilități
    Excelente abilități de comunicare şi teamwork
    Motivat(ă) de cauza Climb Again
    Determinat, responsabil, focusat pe beneficiari
    Cu o capacitate sporită de a mobiliza echipele, de a le organiza în activități și în buna desfășurare a proiectelor
    Cu o capacitate ridicată de a administra mai multe proiecte
    Persoana organizată, atentă la detalii, sociabilă
    Cu o capacitate ridicată de analiză şi sinteză
    Cu capacitate de a înțelege limbajul de specialitate, atât din domeniul dizabilităților, cât și de escaladă
    Abilităţi de planificare şi organizare a activităţilor desfăşurate
    Adaptabilitate sporită
    Cunoștințe utilizare Microsoft Office

    Responsabilitati

    Supervizează procesele de management (activități, programe, bugetare, rezultate)
    Propune soluții de optimizare a activităților adaptate nevoilor beneficiarilor din program
    Reprezintă organizația în relație cu instituțiile abilitate în lucru cu persoane cu dizabilități - comunică despre organizație și propune terapia prin escaladă ca metodă de intervenție pentru persoane cu dizabilități
    Identifică nevoile, comunică cu beneficiarii și specialiștii din domeniu și crează programe/proiecte/intervenții adaptate lor
    Coordonează echipa de proiect - psiholog, kinetoterapeut, instructori locali) și/sau execută direct în funcție de echipa disponibilă toate activitățile următoare)
    Planificare intervențiile / atelierele / terapiile cu beneficiari, indiferent de locatie (centre Climb Again, centre partenere, școli, online etc)
    Planificare/organizare toate resursele necesare pentru fiecare activitate (angajare/confirmare instructori, achiziție/transport materiale sau echipamente necesare, microbuze transport copii etc)
    Înregistrare și raportare a tuturor activităților cu beneficiari (lista beneficiari, acorduri / acorduri părinți, registru activități etc)
    Realizeaza bugete și ține evidența bugetelor alocate fiecărui proiect - Face achiziții în proiect în baza nevoilor identificate
    Comunică regulat cu părinții / însoțitorii despre progresul beneficiarilor în terapie
    Ține legătura cu directorii și profesorii din școlile speciale
    Suport fundraising - tine legatura cu departamentul de fundraising pentru acoperirea nevoilor de fundraising din proiect - propune idei noi de proiecte și realizează rapoartele necesare sponsorilor pentru proiectele existente
    Organizarea proprie și a departamentului
    Prioritizare lunară și săptămânală pentru propria activitate și pentru toată echipa
    Comunicarea și actualizarea tool-uri folosite (Asana comunicare și Project management, calendar pentru prioritizare și întâlniri, Salesforce pentru baze date, Meet pentru întâlniri online etc)
    Suport comunicare
    Furnizarea de idei și oportunități comunicare plecând de la activitatea cu beneficiarii, atât pentru comunicare legată de brand cât și pentru comunicare legată de sponsori
    Ține evidența postări pentru fiecare proiect

    Alte informatii

    Din anul 2014, Asociația Climb Again oferă sesiuni gratuite de terapie prin escaladă, kinetoterapie și consiliere psihologică pentru copii și tineri cu deficiențe. Misiunea noastră este să oferim o viață normală persoanelor cu dizabilități. O viață normală înseamnă o viață în care oricine are șansa să își atingă propriul potențial.