Customer Service with German

This job is no longer active!

View all jobs Adecco Romania active


View all jobs Customer Service with German active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro

View all jobs Telecommunication active on Hipo.ro

View all jobs Tourism active on Hipo.ro


Employer: Adecco Romania
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Telecommunication
  • Tourism
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • Cluj Napoca
  • Floresti
  • Gherla
  • Updated at: 19.07.2022
    Remote work: On-site
    Short company description

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Requirements

    With us, you can learn a completely new job and become a sought-after expert in the travel industry. We look forward to receiving your application, all you need is just good knowledge of the German language.

    What do we offer?
    • 2-month comprehensive, practice-oriented, and high-quality Fares and Ticketing Course in the Amadeus system
    • Attractive, performance-based salary and benefits package
    • Shift work Monday-Friday, from 8 a.m. to 6 p.m. Working schedule planned 8 weeks in advance
    • Access to an e-learning platform (online training from various business areas)

    Responsibilities

    Job Responsibilities:
    ▪ Telephone support for our business customers
    ▪ Advice on travel products such as flights, trains, rental cars, hotels via Amadeus
    ▪ Assistance to travelers during unexpected travel difficulties, e.g. flight delay, bad weather, etc.
    ▪ After-sales support for customer inquiries, e.g. cancellations, complaints, rebookings What are we looking for?
    ▪ Very good knowledge of spoken and written German, at least C1 level
    ▪ English communication skills
    ▪ Customer-oriented support and advice as well as ensuring customer satisfaction
    ▪ At least 1 year of professional experience in a German-speaking customer support role (in any industry)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (10)