Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer Service with German
This job is no longer active!View all jobs Adecco Romania activeView all jobs Customer Service with German active on Hipo.roView all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.roView all jobs Telecommunication active on Hipo.roView all jobs Tourism active on Hipo.ro |
Employer: | Adecco Romania |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | Student/Graduate |
Location: |
|
Updated at: | 19.07.2022 |
Remote work: | On-site |
An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.
În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.
În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.
With us, you can learn a completely new job and become a sought-after expert in the travel industry. We look forward to receiving your application, all you need is just good knowledge of the German language.
What do we offer?
• 2-month comprehensive, practice-oriented, and high-quality Fares and Ticketing Course in the Amadeus system
• Attractive, performance-based salary and benefits package
• Shift work Monday-Friday, from 8 a.m. to 6 p.m. Working schedule planned 8 weeks in advance
• Access to an e-learning platform (online training from various business areas)
Job Responsibilities:
▪ Telephone support for our business customers
▪ Advice on travel products such as flights, trains, rental cars, hotels via Amadeus
▪ Assistance to travelers during unexpected travel difficulties, e.g. flight delay, bad weather, etc.
▪ After-sales support for customer inquiries, e.g. cancellations, complaints, rebookings What are we looking for?
▪ Very good knowledge of spoken and written German, at least C1 level
▪ English communication skills
▪ Customer-oriented support and advice as well as ensuring customer satisfaction
▪ At least 1 year of professional experience in a German-speaking customer support role (in any industry)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Representative Specialist with French Cluj Napoca, | |
Customer Support with French - Business Travel Cluj Napoca, | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (10) |
Raporteaza eroarea la