Order Flow and Customer Services Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.


Vezi toate job-urile Order Flow and Customer Services Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: INTERBRANDS ORBICO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Interbrands Orbico este cel mai mare distribuitor de produse FMCG și Beauty din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor din Europa, cu o prezență activă în 24 de țări.

    Avem peste 200 de branduri în portofoliul nostru și peste 30 000 de clienți în România.

    Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

    Cerinte

    Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care sa ateste finalizarea studiilor);
    Grad ridicat dе flexibilitate si adaptabilitate;
    Excelente abilitati dе planificare si organizare;
    Bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa;
    Experienta anterioara in logistica sau activitati ce tin dе gestionarea fluxului dе marfuri - reprezinta avantaj;
    Experienta in proiecte ce au presupus actiuni dе forecast si ordering - reprezinta avantaj.

    Responsabilitati

    Urmareste integrarea Orderelor in sistem – zilnic se conecteaza pe platforma EDI, confrunta orderele postate de catre clienti cu orderele inserate in sistem. In caz de neconcordante semnaleaza problema catre cei implicati;
    Verifica mesajele de eroare, actionand pentru remedierea acestora;
    Transmite informatii despre erori, neconcordate la inserarea comenzilor in sistem catre Order Flow & Customer Service Specialist;
    Actioneaza prompt in cazul mesajele blocante, de ex. in cazul: orderelor cu livrare in zile nelucratoare, orderelor cu pret diferit in comanda;
    actioneaza si ofera suport in mod constant celor implicati in ceea ce priveste comenzile in asteptare, urmarind acoperirea cantitatilor comandate intr-o proportie cat mai mare;
    La cerere, ofera informatii clientilor de tip "online" despre disponibilitatea stocului;
    Comunica clientilor de tip "online" informatii despre confirmarea comenzii, cantitati confirmate si data de livrare;
    Introduce manual in sistem comenzile transmise pe mail de catre client/Key Account Manager etc.;
    Introduce comenzile de tip cross-dock manual;
    Asigura fluxul unei comenzi – inserare – confirmare cantitati – comunicare Key Account Manager – inchidere comanda – transmite info cu situatia comenzii inchise;
    Urmareste stocul in functie de situatiile sesizate in comenzi;
    Trasmite catre depozit informatii despre articolele si cantitatile care necesita etichetare/rebaxare/infoliere/scoatere din rezervare;
    Preia si intocmeste facturile de corectie pret conform solicitarilor Order Flow & Customer Service Specialist.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS ORBICO. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS ORBICO >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (142)