Contabil junior

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    • Absolvent de studii in domeniul financiar-contabil
    • Experienta 2-3 ani in domeniu
    • Utilizator de program informatic financiar-contabilitate (NextUP este un avantaj)
    • Cunoștințe de contabilitate si fiscalitate
    • Cunoștințe de operare calculator (Microsoft Office, programe informatice specifice);
    • Abilități de comunicare si relationare excelente
    • Persoana dinamica, orientata catre rezultate
    • Gandire analitica si adaptabilitate
    • Capacitate de planificare si organizare excelente
    • Spirit de echipa
    • Persoana orientata catre domeniul financiar-contabil cu ambiții si aspirații in acest domeniu;
    Alte informatii:
    • Activitatea se desfasoara de la sediul companiei (Bucuresti, sector 1), ulterior exista posibilitatea de a lucra de acasa;
    • Program: 9:00-18:00

    Responsabilitati

    • Inregistrarea zilnica in evidenta contabila a documentelor justificative (facturi, extrase de cont, deconturi de cheltuieli, registrul de casa);
    • Verificarea corectitudinii documentelor inregistrate si clarificarea eventualelor neconcordante;
    • Întocmire declarații fiscale si situații financiare – sub coordonarea si supervizarea Seniorului/Managerului
    • Asistență in procesarea bilanțurilor, a situațiilor de venit și a altor situații financiare conform reglementărilor legale și contabile ale companiei
    • Asistență in revizuirea cheltuielilor, a evidențelor de salarizare
    • Pregătirea și transmiterea rapoartelor săptămânale / lunare
    • Asistenta contabilii seniori în pregătirea închiderilor lunare/anuale
    • Asistenta contabilii seniori în pregătirea declarațiilor fiscale lunare / trimestriale / anuale

    Alte informatii

    Candidatul ideal:
    • Absolvent de studii in domeniul financiar-contabil
    • Experienta 2-3 ani in domeniu
    • Utilizator de program informatic financiar-contabilitate (NextUP este un avantaj)
    • Cunoștințe de contabilitate si fiscalitate
    • Cunoștințe de operare calculator (Microsoft Office, programe informatice specifice);
    • Abilități de comunicare si relationare excelente
    • Persoana dinamica, orientata catre rezultate
    • Gandire analitica si adaptabilitate
    • Capacitate de planificare si organizare excelente
    • Spirit de echipa
    • Persoana orientata catre domeniul financiar-contabil cu ambiții si aspirații in acest domeniu;
    Alte informatii:
    • Activitatea se desfasoara de la sediul companiei (Bucuresti, sector 1), ulterior exista posibilitatea de a lucra de acasa;
    • Program: 9:00-18:00