Corporate Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Corporate Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 17.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti persoana potrivita daca:

    - Ai minimum 2 ani de experienta in administrarea unui portofoliu de clienti corporate (retentie)
    - Ai abilitatea de a construi si de a mentine relatii puternice
    - Esti orientat/a catre client si rezultate
    - Detii permis auto categoria B

    Responsabilitati

    Responsabilități principale:

    -Administrezi în cel mai eficient mod portofoliul de clienți corporate, asigurând atingerea rezultatelor finaciare dorite și în același timp fidelizarea clienților.
    -Cunoști și promovezi activ serviciile din portofoliul de servicii REGINA MARIA, identificând oportunități de vânzare.
    -Gestionezi cu profesionalism solicitările/ reclamațiile clienților, asigurând consultanță acestora pe durata contractului.


    Responsabilități specifice postului:

    -Realizezi/ depășești target-ul lunar în mod constant, pentru a asigura contribuția personală la obiectivele de creștere ale companiei.
    -Ești responsabil de retenția clienților corporate din portofoliul REGINA MARIA.
    -Vizitezi proactiv clienții din portofoliu sau conform unui plan de vizite, în funcție de valoarea contractului.
    -Administrezi portofoliul desemnat, asigurând fidelizarea clienților și promovând activ către aceștia alte servicii din portofoliul de servicii REGINA MARIA.
    -Asiguri comunicarea cu clienții prin toate mijloacele de comunicare disponibile (telefonic, corespondență scrisă, e-mail), conform procedurilor în vigoare; tratezi cu profesionalism toate cererile și identifici nevoile acestora.
    -Derulezi procesul de negociere și (re)semnare a contractelor din portofoliu.
    -Oferi asistență și asiguri consultanță clienților pe perioada derulării contractului.
    -Asiguri managementul portofoliului de clienți alocat (îndeplinire SLAs, adresare solicitări și reclamații, reînnoire contracte, urmărești facturarea și efectuarea plăților).
    -Răspunzi de profitabilitatea conturilor alocate.
    -Răspunzi de rata de satisfacție măsurată pentru conturile alocate.
    -Colaborezi cu celalalte departamente ale companiei pentru a oferi soluții eficiente la solicitările clienților, și a soluționa orice reclamație sau escaladare din partea acestora.
    -Cunoști produsele și serviciile REGINA MARIA și depui eforturi pentru a fi în permanență la curent cu toate noutățile și modificările.
    -Identifici corect solicitările clienților, oferi răspunsuri profesioniste, te implici activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienți, păstrând un ton amabil și profesionist pe toată durata comunicării cu aceștia.
    -Identifici proactiv și adresezi direct sau cu ajutorul superiorilor, potențiale riscuri în administrarea portofoliului alocat.
    -Monitorizezi activitatea Medical Advisor-ilor dedicați, în relația cu clienții corporate.
    -Înregistrezi și actualizezi informațiile privind oportunitățile de vânzare în CRM, cu frecvența zilnică.
    -Participi la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătățirea performanțelor proprii, te preocupi de însușirea de noi cunoștințe și dezvoltarea abilităților.
    -Monitorizezi competiția și evoluția pieței în domeniul serviciilor medicale, pentru a identifica și comunica intern aspectele care necesită îmbunătățire.
    -Soliciți ajutorul managerului ori de câte ori rezolvarea cerințelor clienților depășește competențele proprii.
    -Iei măsuri pentru a-ți îmbunătăți nivelul de performanță profesională în conformitate cu feedback-ul și cerințele șefilor ierarhici superiori.
    -Aplici strategia firmei în general și a Diviziei din care faci parte în special, respectând întocmai procedurile și instrucțiunile de lucru.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Ilfov,

    Brasov,

    Aplica fara CV
    Brasov, Pitesti,

    Vezi job-uri similare (4)