SPECIALIST MARKETING

Angajator: Caretta
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 16.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Obiectivul postului: specialist marketing pentru Caretta, unul dintre principalii producători de acoperișuri din România.

    Criterii de selecție:
    • Pasionat de marketing
    • Comunică ușor ideile și găsește soluții rapid
    • Atent la detalii, lucrează cu acuratețe
    • Capacitatea de concentrare
    • Absolvent studii superioare, reprezintă un avantaj absolvirea unei facultăți de Marketing, Comunicare, Relații Publice
    • Minim 2 ani experiență pe un post similar

    Abilități:
    • Abilități de comunicare și persuasiune
    • Orientare către atingerea obiectivelor
    • Simț analitic/capacitate de analiză și sinteză/ Atent la detalii
    • Creativitate și ușurință în exprimarea ideilor
    • Capacitatea de concentrare/focus pe parcursul derulării unui proiect

    Reprezintă un avantaj:
    • Cunoștințe programe editare grafică – constituie un avantaj
    • Experiența de minim 2 ani pe un post similar

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    • Participă la stabilirea planurilor și strategiilor de marketing pentru brand-urile alocate, pe baza analizei pieței, a mediului, a concurenței și tendințelor de consum;
    • Propune campanii de marketing online și offline directorului de marketing, le implementează, coordonează, monitorizează și evaluază rezultatele aferente;
    • Administrează și actualizează website-ul din punct de vedere funcțional și informațional (platforma WordPress), cât și alte aplicații online specifice domeniului;
    • Administrează conturilor de social media;
    • Realizează campanii de promovare Google Ads și Facebook Ads;
    • Realizează conceptul și conținutul de materiale informative și promovare;
    • Permanenta studiere a pieței și a concurenței;
    • Gestionează relațiile cu designerii, furnizorii de materiale/servicii și producție publicitară, negociază prețuri, încheie contracte;
    • Realizează materiale promoționale și de mercantizare (paletare/mostrare, panouri expoziționale, display-uri, litere volumetrice, broșuri etc), ceea ce implică: participarea la crearea grafică/concept conform manual de identitate vizuală, contactare furnizori, negociere prețuril, colaborare cu departamentele implicate în realizarea mostrelor, verificarea şi repartizarea materialelor către clienți/parteneri.

    Ce iți oferim:
    • Pachet salarial motivant;
    • Tichete de masă;
    • Transport decontat.

    Vei face parte dintr-o organizație în continuă evoluție, axată pe satisfacerea nevoilor clienților, dezvoltarea carierei membrilor echipei. O echipă deschisă în care vei putea să îți exprimi opinia.