HR Payroll Specialist (English)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile HR Payroll Specialist (English) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    For our customer, a leading global information and communications technology (ICT) solutions provider, we are looking for HR Payroll Specialist.

    Requirements:

    - Preferably 2-3 years experience in payroll;
    - Fluency both oral and written in English Proficiency in Excel;
    - Good understanding of HR Employment Law and practice;
    - Strong communication and coordination skills, clear logical thinking, a strong sense of responsibility.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Manage and own the accurate and timely processing of the monthly payroll;
    - Attendance management and support for the employees;
    - Handle the contracts and collaboration with different suppliers (medical, HR services suppliers, benefits);
    - In charge of the onboarding, exit process and feedback 1&1 meetings with the employees;
    - Participate in HR Projects (help organize different events);
    - Identify training and development needs across the business, prioritizing those related to business requirements;
    - Manages activities related to personnel administration: employment contracts, additional documents, updating and managing databases, archiving employee documents.


    Alte informatii

    Benefits:

    - Attractive salary package;
    - Meal tickets;
    - Private health insurance;
    - Transport accommodation;
    - Office work schedule: L-V, 09.00 - 18.00;
    - A great office, a friendly atmosphere and a multinational environment.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (62)