HR Business Partner - Pitesti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile HR Business Partner - Pitesti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.05.2022 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group este in cautarea unui HR Business Partner pentru o partenerul sau, unul dintre primii 100 de furnizori de automobile din lume, care dezvolta și produce sisteme moderne de cablaje si componente electrice.
Locatie: Pitești
Program de lucru de luni pana vineri, de 8 ore
Profil candidat:
- Minim 3 ani experienta intr-un rol similar;
- Bune cunostinte MS Office – nivel avansat de Excel;
- Studii superioare finalizate cu diploma obtinuta;
- Limba engleza – nivel avansat;
- Nivel bun si cunoștințe ERP (SAP)– ar fi un plus și cunoștințe legislația muncii; -
- Inițiativă personală, flexibilitate și abilități excelente de comunicare.
Responsabilitati:
- Actioneaza ca interfata intre management, angajati si HR;
- Colecteaza toate cerintele initiale si asigura transferul catre operatiuni HR responsabile pentru a fi implementate;
- Asigură o comunicare internă eficientă cu privire la proiectele de HR din cadrul ariilor de afaceri desemnate;
- Ofera suport si consultanta clientilor interni pe subiecte referitoare la Politici si Proceduri HR (Procedura disciplinara, Reclamatii, Investigatii, Management organizational);
- Participa la dezvoltarea proiectelor organizatorice de resurse umane; formulează și inițiază acțiuni de îmbunătățire continuă;
- Întocmește rapoarte și analize specifice domeniului propriu de responsabilitate și în unele cazuri măsoară eficiența proiectelor implementate.
Beneficii:
- Pachet salarial avantajos;
- Tichete de masa de 20 lei / zi lucrata;
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Asigurare medicala; Beneficiu 7card;
- Zile in plus de concediu in functie de vechimea in companie;
- Program de lucru flexibil in sistem hibrid ( programul de 8 ore poate incepe in intervalul 08:00 – 10:00 in functie de preferinta angajatului);
- 4 prime / an;
- Al 13-lea salariu;
- Formare inițială;
- Oportunități de avansare în carieră;
- Mediu de lucru internațional.
Daca aceasta oportunitate de angajare prezinta interes va invitam sa aplicati la acest anunt.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist SSM Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la