HR Business Partner - Pitesti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Gi Group Romania active.


Vezi toate job-urile HR Business Partner - Pitesti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 15.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Gi Group este in cautarea unui HR Business Partner pentru o partenerul sau, unul dintre primii 100 de furnizori de automobile din lume, care dezvolta și produce sisteme moderne de cablaje si componente electrice.

    Locatie: Pitești
    Program de lucru de luni pana vineri, de 8 ore

    Profil candidat:

    - Minim 3 ani experienta intr-un rol similar;
    - Bune cunostinte MS Office – nivel avansat de Excel;
    - Studii superioare finalizate cu diploma obtinuta;
    - Limba engleza – nivel avansat;
    - Nivel bun si cunoștințe ERP (SAP)– ar fi un plus și cunoștințe legislația muncii; -
    - Inițiativă personală, flexibilitate și abilități excelente de comunicare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Actioneaza ca interfata intre management, angajati si HR;
    - Colecteaza toate cerintele initiale si asigura transferul catre operatiuni HR responsabile pentru a fi implementate;
    - Asigură o comunicare internă eficientă cu privire la proiectele de HR din cadrul ariilor de afaceri desemnate;
    - Ofera suport si consultanta clientilor interni pe subiecte referitoare la Politici si Proceduri HR (Procedura disciplinara, Reclamatii, Investigatii, Management organizational);
    - Participa la dezvoltarea proiectelor organizatorice de resurse umane; formulează și inițiază acțiuni de îmbunătățire continuă;
    - Întocmește rapoarte și analize specifice domeniului propriu de responsabilitate și în unele cazuri măsoară eficiența proiectelor implementate.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial avantajos;
    - Tichete de masa de 20 lei / zi lucrata;
    - Contract pe perioada nedeterminata;
    - Asigurare medicala; Beneficiu 7card;
    - Zile in plus de concediu in functie de vechimea in companie;
    - Program de lucru flexibil in sistem hibrid ( programul de 8 ore poate incepe in intervalul 08:00 – 10:00 in functie de preferinta angajatului);
    - 4 prime / an;
    - Al 13-lea salariu;
    - Formare inițială;
    - Oportunități de avansare în carieră;
    - Mediu de lucru internațional.

    Daca aceasta oportunitate de angajare prezinta interes va invitam sa aplicati la acest anunt.