Training Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Training Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Studii superioare absolvite.
    MS Office.
    Limba engleză – min. nivel mediu (scris şi conversaţie).
    Capacitatea de a învăţa rapid.
    Spirit de echipă.
    Abilităţi de comunicare (verbala şi în scris), analiză, sinteză, prezentare şi atenţie distributivă.
    Orientare către clienţi şi către identificarea soluţiilor.
    Capacitate de analiză şi soluţionare rapidă a problemelor în condiţii de deadline-uri stranse.
    Gândire logică, acurateţe, flexibilitate, iniţiativă, atenţie la detalii.
    Orientat/a spre rezultate, avand capacitate de a gestiona mai multe priorităţi şi proiecte.
    Persoană punctuală, organizată, dinamică, flexibilă şi eficientă, având un comportament proactiv, foarte bune abilităţi de comunicare şi relaţionare cu ceilalţi.

    Responsabilitati

    Administrarea si organizarea programelor interne si externe de instruire si pregatire profesionala a personalului.
    Organizarea sesiunilor de instruire, ţinând cont de toate aspectele implicate: cazare cursanţi, închiriere săli de conferinţă, servicii de transport, alte servicii.
    Bugetarea activitatilor specifice, monitorizarea si raportarea cheltuielilor în conformitate cu procedurile interne.
    Centralizarea si analizarea datelor cu privire la eficienţa obţinută în urma organizării cursurilor de pregătire, pentru a contribui la dezvoltarea profesională a salariaţilor.
    Mentinerea legaturii cu institutiile si companiile specializate, din ţară şi din străinatate, care oferă servicii de training.
    Organizarea si bugetarea actiunilor de instruire şi formare profesională, interne sau livrate de vendori externi; tinerea evidentei cheltuielilor din bugetul de training, inserarea datelor în aplicaţia de training şi emiterea rapoartelor legate de aceste activităţi.
    În funcţie de gradul de pregătire şi experienţă poate dezvolta, organiza şi susţine personal cursuri de instruire profesională interne (de ex.curs Induction, Leadership şi Comunicare în Echipă, etc.).

    Alte informatii

    CE PRIMESTI

    Asigurare medicala, cu posibilitatea de a alege dintr-o gama de furnizori.
    Tichete de masa in format electronic.
    Acces la biblioteca Bookster.
    Zi de nastere libera.
    Zi libera pentru studii.
    Alte beneficii, parte a politicii interne.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (209)