Specialist Achizițtii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Caretta active.


Vezi toate job-urile Specialist Achizițtii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Caretta
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 12.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte


    Obiectiv:

    Asigurarea eficienței, din punctul de vedere al termenelor de livrare si raportului calitate / pret, a procesului de aprovizionare cu materii prime si materiale auxiliare necesare desfașurarii activității productive.

    Candidatul ideal:

    Persoană dinamică si foarte pasionată dе domeniul in care activează, cu experiența relevantă si studii dе specialitate, dornică să-si construiască in mod activ si responsabil o carieră in domeniu.
    • Studii superioare in domeniul comerțului / afacerilor sau producției / ingineriei;

    • Experiența anterioară in achiziții de min. 3 ani (experiența in importurile de materie prima si/sau in domeniul construcțiilor constituie un avantaj);

    • Foarte bune abilități analitice și organizatorice;

    • Gândire strategică, abilități de prioritizare;

    • Capacitate de decizie si documentare, atenție la detalii;

    • Foarte bună capacitate de comunicare si negociere;

    • Capacitatea de a gestiona multiple cerințe si sarcini si de a se adapta la dinamica pieței;

    • Responsabilităție, corectitudine si integritate, simț practic;

    • Cunostințe foarte bune de operare PC ( Office – in special Excel ) si de limba engleză;

    • Persoană deschisă si optimistă, cu abilități tehnice si de comunicare, cu atitudine pozitivă și pasionată de cariera sa.

    Responsabilitati

    • Identificarea de noi furnizori, intocmire cereri de ofertă, negociere prețuri si contracte comerciale;

    • Analiză comparativă a furnizorilor din punct de vedere calitate, preț, condiții financiare;

    • Procesarea comenzilor de achiziții in sistemul informatic intern;

    • Asigurarea relației cu reprezentanții furnizorilor si cu reprezentanții vamali;

    • Gestionarea si monitorizarea comenzilor până la inchiderea acestora (inclusiv rezolvarea potențialelor probleme legate de decalarea termenelor de livrare, retururi sau alte reclamații care pot apărea);

    • Analize si statistici de aprovizionare in vederea simulării necesarului de aprovizionare si asigurării stocului de siguranța (rapoarte de stoc limita si supra-stoc, etc.).

    • Strânsa colaborare cu echipă de planificare producție, in vederea intocmirii planului de achiziții si a asigurării stocului limită;

    • Contribuirea la optimizarea procesului / procedurilor de achiziții – aprovizionare din cadrul departamentului, obținerea de reduceri de costuri pentru companie;

    Beneficii:

    • Mediu de lucru stimulant si reale oportunități de dezvoltare personală si profesională, in care se incurajează proactivitatea, valoarea adaugată prin contribuții proprii si idei noi, libertatea si initiațivă proprie;

    • Lucru in echipă tânăra, motivată, dinamică și flexibilă;

    • Pachet salarial atractiv, bonusuri, laptop, telefon mobil, tichete de masă, transport.

    Alte informatii


    Numai persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate.
    Anunțul este valabil pentru municipiul Iasi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Iasi, Pascani,

    Aplica fara CV
    Iasi,

    Vezi job-uri similare (11)