Junior Admin & Risk Management

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Deloitte Romania active.


Vezi toate job-urile Junior Admin & Risk Management active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: Deloitte Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Voted the Most Desired Employer in Romania, in the Financial Services Industry, five consecutive times, in the Catalyst surveys, Deloitte Romania provides services in audit, tax, legal, consulting, financial advisory, risk advisory, business processes as well as technology services, through 2,000 professionals. The Regional Audit Delivery Center (RADC) provides Audit services to various Country Member Firms from Deloitte Central Europe and to their clients. The Tax & Legal Delivery Center (TLDC) offers services focused on 5 service lines: GES (Global Employer Services), Business Tax, Global Tax Center Europe, Global Trade Advisory (GTA) and Legal Center of Excellence (CoE).
    Worldwide, Deloitte serves four out of five Fortune Global 500 companies through a globally connected network of member firms in more than 150 countries and territories, with over 330,000 professionals. The organization is recognized among “World’s Best Workplaces™” by Great Place to Work® and Fortune and among “World’s Most Attractive Employers”, by Universum, according to 2020 surveys.

    We believe that innovation comes from contrasting disciplines, backgrounds and cultural perspectives and that the innovative solutions our people deliver have to always make an impact that matters. We celebrate individual strengths and we prioritize our people’s well-being.

    You bring the ambition, we’ll provide the opportunities.

    Cerinte

    Sarcini si responsabilitati

    Administreaza si optimizeaza permanent bazele de date cu metodologii, prezentari, oferte, CV-uri, date de contact ale clientilor, istoric de proiecte si alte materiale necesare bunei desfasurari a activitatii de consultanta;
    Colaboreaza cu departamentul de Marketing pentru initiativele de business development, actualizarea bazei de date referitoare la clienti si oportunitati, evenimente publice relevante, materiale promotionale etc;
    Coordoneaza activitatea de evaluare a riscurilor; realizează in acest sens cercetări si analize in privința potențialilor clienți pentru a evalua nivelul riscului de colaborare, conform politicilor Deloitte si reglementarilor legale;
    Coordoneaza activitatea de implementare a normelor si regulilor interne referitoare la risc si independenta, precum si conformitatea cu legislatia in vigoare referitoare la acceptarea clientilor;
    Obtine aprobarile din punct de vedere al independentei;
    Organizeaza si sustine traininguri referitoare la politica de risc si utilizarea sistemelor interne de clienti si oportunitati;
    Pregateste rapoarte si prezentari pentru management (ex. pontaje, utilizare, facturare, colectare creante etc.);
    Pregateste rapoarte pentru management (ex. pontaje, utilizare, facturare, colectare creante etc.);
    Comunica permanent cu manageri si alti colegi, la nivel local sau regional, pentru rezolvarea prompta a problemelor aparute in activitate;
    Colaboreaza in mod eficient cu departamentele interne (Resurse Umane, Financiar, Marketing etc.) pentru diferite solicitari administrative sau financiare;
    Îndeplineşte alte sarcini atribuite de management, in concordanta cu obiectivele departamentului.

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice privind sanatatea si securitatea in munca:

    să desfăşoare doar acele activităţi pentru care a fost angajat, pregătit şi instruit;
    să utilizeze corect echipamentele de muncă, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie;
    să comunice persoanelor competente orice stare de pericol sau orice deficienţă a sistemelor de protecţie;
    să coopereze cu persoanele competente pentru realizarea măsurilor de securitate şi sănătate în muncă;
    să-şi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei aplicabile;
    să nu scoată din funcţiune dispozitivele de protecţie;
    să aducă la cunoştinţa conducătorului locului de muncă în cel mai scurt timp posibil accidentele de muncă suferite de persoana proprie sau de alţi angajaţi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (103)