Asistent logistic - Adoptă un copac!

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ViitorPlus active.


Vezi toate job-urile Asistent logistic - Adoptă un copac! active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Angajator: ViitorPlus
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.08.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ViitorPlus - asociatia pentru dezvoltare durabila este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, infiintata pentru a stimula si contribui la transpunerea in practica a conceptului de dezvoltare durabila la nivel de individ, organizatii si comunitati.

    Cerinte

    Despre Viitor Plus: Asociația Viitor Plus este o organizație non-profit cu o experiență de peste 16 ani în dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educație pentru mediu, voluntariat și infrastructură de mediu. Principalele programe derulate sunt: Adoptă un Copac!, Atelierul de Pânză, Bine Primit, Recicleta, Harta Reciclării, Eco Provocarea și Biroul Eco. Viitor Plus – pentru oameni și natură.
    Ce profil căutăm?

    1. Preocupare pentru protejarea mediului;
    2. Dorința de a lucra într-un ONG;
    3. Capacitate de a lucra atât în echipă, cât și independent;
    4. Orientare spre rezultate concrete;
    5. Capacitate de organizare şi găsire de soluţii
    6. Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic;
    7. Disponibilitate pentru deplasări ocazionale, lucru în teren, muncă logistică;
    8. Abilități de relaționare cu grupuri diverse, de la reprezentanți corporate, instituții publice și furnizori diverși, până la voluntari tineri sau persoane din mediul rural;
    9. Absolvent de studii superioare;
    10. Permis auto categoria B (experiența în conducerea autoutilitarelor reprezintă un avantaj);
    11. Fara antecedente rutiere grave (penal sau cu permis suspendat);
    12. Cunostinte minime de mecanica auto;
    13. Cunoștințe informatice bune (excel, word, powerpoint, internet)
    14. Limba engleză nivel intermediar;
    15. Flexibilitate, dorință de învățare și dezvoltare profesională.

    Responsabilitati

    De ce se ocupă?

    Gestiune inventar program:
    - Gestionarea şi păstrarea legăturii cu furnizorii şi monitorizare stare echipamente;
    - Realizarea şi urmărirea inventarului ce conţine produse şi echipamente, actualizarea permanentă a bazei de date legate de inventar;
    - Centralizarea necesarului de achiziţionat şi asigurarea acestuia către managerul de proiect, alături de care va lua deciziile de achiziţie;
    - Menţinerea legăturilor cu pepinierele de puieţi silvici, achiziţionarea şi transportarea puieţilor silvici.

    Organizare evenimente:
    - Suport în organizarea acţiunilor de plantare: planificarea zilei de plantare, distribuirea zilierilor pe teren, asigurarea necesarului de unelte şi materiale, inclusiv transportul puieţilor de la locul de depozitare la locul plantării;
    - Suport în asigurarea unei bune desfășurări a zilei de plantare;

    Managementul părţilor implicate în proiect:
    - Suport pentru desfăşurarea comunicării necesare cu diverse entităţi implicate în proiect, suport ce presupune: administrarea baza de date cu administraţii locale, zilieri, furnizori, etc.;
    - Suport în coordonarea echipei de zilieri, gestionare documente specifice (Registru zilieri, dispoziţii de plată, situaţii Excel de prezenţa);
    - Asigurarea înregistrării şi întocmirii formalităţilor specifice – contracte, procese verbale, facturi etc., atunci când este necesar;
    - Gestionarea cât mai bună a resurselor umane, logistice şi financiare care îi revin legate direct de program;
    - Consultarea, raportarea şi comunicarea permanentă cu managerul de program.

    Altele:
    - Activităţi de teren (suport în evaluarea potenţialelor terenuri noi pentru plantare, activităţi specifice unei zile de plantare – pichetare, ecologizare teren, distribuire unelte şi materiale pe parcela de teren);
    - Dezvoltare proiect: efectuare de research-uri necesare pentru explorarea diverselor modalităţi de îmbunătăţire şi extindere a proiectului;
    - Realizarea următoarelor activități recurente: raport de activitate, decont şi inventar;

    Alte informatii

    Beneficii:

    - pachet salarial bazat pe abilități și experiență anterioară: în jur de 2800 RON (include bonuri de masă)
    - bonusări diverse pe parcursul anului (de Sărbători, de performanță, extra-salariale) de minim 3.000 de lei/an
    - 22 de zile de concediu/an,
    - program flexibil, hibrid, muncă ocazională de teren,
    - oportunități de avansare salarială pe baza performanței,
    - oportunități de dezvoltare, participare la cursuri de perfecționare.

    Locație: mixt - la sediul asociației în București, str. Ispravnicului, nr. 33-35, sector 2 și diverse activități de teren

    Cum aplici? Trimite CV și scrisoare de intenție până pe 7 august 2022. Doar persoanele care se potrivesc profilului vor fi contactate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (79)