Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent logistic - Adoptă un copac!
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ViitorPlus active.Vezi toate job-urile Asistent logistic - Adoptă un copac! active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro |
Angajator: | ViitorPlus |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.08.2022 |
Remote work: | On-site |
ViitorPlus - asociatia pentru dezvoltare durabila este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, infiintata pentru a stimula si contribui la transpunerea in practica a conceptului de dezvoltare durabila la nivel de individ, organizatii si comunitati.
Cerinte
Despre Viitor Plus: Asociația Viitor Plus este o organizație non-profit cu o experiență de peste 16 ani în dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educație pentru mediu, voluntariat și infrastructură de mediu. Principalele programe derulate sunt: Adoptă un Copac!, Atelierul de Pânză, Bine Primit, Recicleta, Harta Reciclării, Eco Provocarea și Biroul Eco. Viitor Plus – pentru oameni și natură.
Ce profil căutăm?
1. Preocupare pentru protejarea mediului;
2. Dorința de a lucra într-un ONG;
3. Capacitate de a lucra atât în echipă, cât și independent;
4. Orientare spre rezultate concrete;
5. Capacitate de organizare şi găsire de soluţii
6. Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic;
7. Disponibilitate pentru deplasări ocazionale, lucru în teren, muncă logistică;
8. Abilități de relaționare cu grupuri diverse, de la reprezentanți corporate, instituții publice și furnizori diverși, până la voluntari tineri sau persoane din mediul rural;
9. Absolvent de studii superioare;
10. Permis auto categoria B (experiența în conducerea autoutilitarelor reprezintă un avantaj);
11. Fara antecedente rutiere grave (penal sau cu permis suspendat);
12. Cunostinte minime de mecanica auto;
13. Cunoștințe informatice bune (excel, word, powerpoint, internet)
14. Limba engleză nivel intermediar;
15. Flexibilitate, dorință de învățare și dezvoltare profesională.
De ce se ocupă?
Gestiune inventar program:
- Gestionarea şi păstrarea legăturii cu furnizorii şi monitorizare stare echipamente;
- Realizarea şi urmărirea inventarului ce conţine produse şi echipamente, actualizarea permanentă a bazei de date legate de inventar;
- Centralizarea necesarului de achiziţionat şi asigurarea acestuia către managerul de proiect, alături de care va lua deciziile de achiziţie;
- Menţinerea legăturilor cu pepinierele de puieţi silvici, achiziţionarea şi transportarea puieţilor silvici.
Organizare evenimente:
- Suport în organizarea acţiunilor de plantare: planificarea zilei de plantare, distribuirea zilierilor pe teren, asigurarea necesarului de unelte şi materiale, inclusiv transportul puieţilor de la locul de depozitare la locul plantării;
- Suport în asigurarea unei bune desfășurări a zilei de plantare;
Managementul părţilor implicate în proiect:
- Suport pentru desfăşurarea comunicării necesare cu diverse entităţi implicate în proiect, suport ce presupune: administrarea baza de date cu administraţii locale, zilieri, furnizori, etc.;
- Suport în coordonarea echipei de zilieri, gestionare documente specifice (Registru zilieri, dispoziţii de plată, situaţii Excel de prezenţa);
- Asigurarea înregistrării şi întocmirii formalităţilor specifice – contracte, procese verbale, facturi etc., atunci când este necesar;
- Gestionarea cât mai bună a resurselor umane, logistice şi financiare care îi revin legate direct de program;
- Consultarea, raportarea şi comunicarea permanentă cu managerul de program.
Altele:
- Activităţi de teren (suport în evaluarea potenţialelor terenuri noi pentru plantare, activităţi specifice unei zile de plantare – pichetare, ecologizare teren, distribuire unelte şi materiale pe parcela de teren);
- Dezvoltare proiect: efectuare de research-uri necesare pentru explorarea diverselor modalităţi de îmbunătăţire şi extindere a proiectului;
- Realizarea următoarelor activități recurente: raport de activitate, decont şi inventar;
Beneficii:
- pachet salarial bazat pe abilități și experiență anterioară: în jur de 2800 RON (include bonuri de masă)
- bonusări diverse pe parcursul anului (de Sărbători, de performanță, extra-salariale) de minim 3.000 de lei/an
- 22 de zile de concediu/an,
- program flexibil, hibrid, muncă ocazională de teren,
- oportunități de avansare salarială pe baza performanței,
- oportunități de dezvoltare, participare la cursuri de perfecționare.
Locație: mixt - la sediul asociației în București, str. Ispravnicului, nr. 33-35, sector 2 și diverse activități de teren
Cum aplici? Trimite CV și scrisoare de intenție până pe 7 august 2022. Doar persoanele care se potrivesc profilului vor fi contactate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Operational Junior (ONG Adopta un Copac) / Hibrid Aplica fara CV | |
Logistics Trainee with English (Full Time) Hybrid | |
Specialist Logistica (RO e-Transport) (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (79) |
Raporteaza eroarea la