Key Account Manager - POS/ eCommerce

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    CERINTE

    Absolvent de studii superioare/postuniversitare.
    Cunostinte MS Office PC (Word, Excel, PowerPoint) - min. nivel mediu.
    Engleza (scris, conversational) - min. nivel mediu.
    Experienta in domeniul vanzarilor.
    Cunostintele suplimentare referitoare la modul de functionare a platilor online/offline prin card bancar, cat si a tipurilor uzuale de platforme tehnice pe care ruleaza, in general, magazinele online reprezinta un avantaj.
    Permis de conducere categoria B.

    CAUTAM

    Excelente abilitati de relationare, negociere si vanzare.
    Gandire logica, atentie la detalii, dinamism, bune abilitati de comunicare si organizare.
    Rigurozitate, capacitate de analiza si sinteza.
    Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect.
    Creativitate, deschidere catre inovatie, diversitate si proactivitate.

    Responsabilitati

    CE VEI FACE

    Prospecteaza piata in vederea identificarii de potentiali clienti pentru serviciile eCommerce si POS.
    Redacteaza oferte catre acesti clienti, se asigura de atingerea tintelor de vanzari stabilite de catre superiorii directi.
    Ofera suport sucursalelor si agentiilor alocate pentru redactare oferte clienti, intalnire clienti si atingerea obiectivelor de vanzari stabilite de catre superiorii directi.
    Asigura suportul si monitorizarea activitatii de vanzari si suport in vederea atingerii obiectivelor de vanzari.
    Urmareste respectarea fluxurilor interne ale companiei cu privire la finalizarea vanzarii (analizarea/finalizarea cererii de acceptare la plata).
    Este persoana de contact pentru fiecare client (PJ) din portofoliul sau; raspunde reactiv si proactiv nevoilor de business ale acestora.
    Urmareste in permanenta, in mod operativ, parametri de utilizare ai serviciilor, avand drept scop cresterea nivelului de utilizare a acestora si asigura interfata dintre client si companie in ceea ce priveste utilizarea serviciilor de acceptare la plata.
    Gestioneaza, organizeaza si coordoneaza activitatile implicite ale relatiei de colaborare cu clientii.
    Intocmeste anual, la sfarsitul anului, P&L-ul (Profit and Loss) fiecarui client gestionat.
    Urmareste realizarea obiectivelor si propune actiuni in vederea indeplinirii lor.
    Intocmeste rapoarte de vanzari ce monitorizeaza activitatea desfasurata.
    Reprezinta banca in relatia de colaborare (intalniri, corespondenta comerciala) cu clientii.
    Participa la negocierea si incheierea contractelor de vanzari.
    Se asigura de derularea corespunzatoare a contractelor de colaborare.
    Se ocupa de implementarea eficienta a actiunilor de marketing.
    Intocmeste analize de piata.


    CE PRIMEȘTI

    Asigurare medicala, cu posibilitatea de a alege dintr-o gama de furnizori;
    Tichete de masa in format electronic.
    Acces la biblioteca Bookster;
    Zi de nastere libera;
    Zi libera pentru studii;
    Alte beneficii prin politica interna.

    RO: Acest job este deschis si candidatilor din Ucraina;
    EN: This job is open to candidates from Ukraine;