Sef Departament Servicii Administrative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Sef Departament Servicii Administrative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Banci
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    CERINTE

    Studii superioare finalizate.
    Experienta in coordonarea echipelor.
    Experienta in activitatea comerciala / achizitii reprezinta un avantaj.
    MS Office.
    Engleza (scris si conversatie).
    Job-ul implica deplasari.

    CAUTAM

    Persoana responsabila, comunicativa, integra.
    Bune abilitati de coordonate si lucru in echipa.
    Abilități excelente de organizare, atenție la detalii si orientare spre rezultate.
    Persoana energica, având capacitatea să lucreze cu deadline-uri strânse.

    Responsabilitati

    CE VEI FACE

    Vei asigura si coordona Departamentul Servicii Administrative.
    Vei asigura si coordona, in conformitate cu normele interne ale bancii, prin mijloace proprii sau externalizate, toate activitatile de suport din domeniile: tehnico-administrativ, intendenta, aprovizionare, administrare parc auto, gestiune patrimoniu, registratura, precum si orice alta activitate necesara suportului activitatii curente a bancii.
    Vei asigura coordonarea activitatii responsabililor administrativi regionali.
    Vei participa la intocmirea bugetului anual de cheltuieli si urmareste executia bugetara pe parcursul anului.

    Alte informatii

    CE PRIMESTI

    Asigurare medicala, cu posibilitatea de a alege dintr-o gama de furnizori;
    Tichete de masa in format electronic;
    Acces la biblioteca Bookster;
    Zi de nastere libera;
    Zi libera pentru studii;
    Alte beneficii, parte a politicii interne.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (206)