Specialist achizitii piese de schimb

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EPIC Business Human Strategy active.


Vezi toate job-urile Specialist achizitii piese de schimb active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.10.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between client’s business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    Candidatul de succes va avea urmatorul profil:

    • Studii superioare finalizate sau in desfasurare;
    • Experienta de minim 1-2 ani pe o pozitie similara;
    • Cunostinte tehnice;
    • Cunostinte legate de piata de echipamente frigotehnice (reprezinta un avantaj);
    • Abilitați excelente de organizare, planificare si prioritizare;
    • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii;
    • Un grad ridicat de asumare a responsabilitatii si preocupare permanenta pentru dezvoltare profesionala;
    • Capacitate de a lucra in echipa si de adaptare la schimbare;
    • Experienta in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office;
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu sau avansat;
    • Experienta de lucru in programul WinMentor si CRM (un plus);

    Responsabilitati

    Principalele responsabilitati:
    • Preia solicitarile sosite in departamentul service de la tehnicieni, in vederea asigurarii stocului de piese de schimb necesar remedierii defectelor constatate la echipamentele instalate in locatiile clientilor;
    • Gestioneaza, urmareste, monitorizeaza activitatea de achizitii piese de schimb, oferind suport pentru tehnicienii si colegii care solicita acest lucru, solutionand orice fel de sesizari, in functie de nivelul de acces setat de companie;
    • Identifica si comanda piese de schimb necesare (intretine corespondenta prin mail, telefonic, cu furnizori interni si externi);
    • Urmareste stocul pieselor in depozit si stocul la tehnicieni si stabileste impreuna cu gestionarul depozitului comenzile de reintregire stoc (saptamanal, bilunar, lunar), inclusiv reconcilierile periodice de stoc, intre depozit-tehnicieni-sistem;
    • Mentine o situatie a facturilor interne si externe – situatie de plati (necesar plata, date scadente) pe care o prezinta punctual catre contabilitate;
    • Introduce facturile de piese schimb aferente in programul de gestiune si opereaza in softul specific (CRM), gestionand problemele aparute;
    • Pastreaza evidenta unui stoc necesar per client tip Key Account – pe care il urmareste si reintregeste;
    • Identifica noi furnizori in piata interna si externa;
    • Mentine o baza de date interna cu documentatie specifica pentru produsele servisate;
    • Intocmeste rapoarte specifice si periodice (lunar, trimestrial, anual) pe numar si specific piese comandate, producatori, furnizori, in vederea unei bugetari corecte sau pentru a obtine reduceri comerciale la achizitii;
    • Răspunde prompt şi eficient la apelurile telefonice primite, precum si la solicitarile primite de la parteneri;
    • Mentine colaborarea cu tehnicienii din teren si urmeaza instructiunile managerului de departament;

    Alte informatii

    Fondata in 1992, compania Fresco Expert, a devenit in timp unul dintre principalii importatori si distribuitori de echipamente profesionale si solutii dedicate HoReCa si Retail. Este o companie cu un actionariat mixt romano-german, cu o experienta acumulata de peste 25 ani de activitate in domeniu si detine toate resursele necesare pentru realizarea in conditii optime a proiectelor abordate.
    Clientul nostru ofera servicii de consultanta si proiectare, solutii complete echipare, livrare, instalare, training, servicii mentenanta, oferta incluzand peste 50 de branduri specializate in domeniu, acoperind toate categoriile de echipamente si solutii complete pentru proiecte (gastro si frig comercial).
    Abordarea strategica a clientului nostru pentru urmatorii ani se concentreaza pe cresterea dimensiunii afacerii si vizeaza consolidarea statutului sau de principal furnizor de echipamente profesionale dedicate domeniilor HoReCa si Retail prin asigurarea satisfactiei depline a clientilor sai. Fresco Expert este o companie dinamica, sustinuta de echipa de profesionisti, cu expertiza si spirit de inovatie, oferind solutii unice, personalizate, ce tin pasul cu evolutia tehnologica moderna.
    Climatul organizational bazat pe incredere si parteneriat, dar si entuziasmul echipei sunt responsabile pentru mentinerea unei relatii de incredere pe termen lung cu clientii. Clientul nostru apreciaza angajatii in acelasi mod in care abordeaza si relatiile cu partenerii sai - transparent si cu incredere, si se angajează pe termen lung in relatia cu angajatii în acelaşi fel în care o face si cu clientii sai, considerand ca un mediu de lucru profesionist si stabil este o prioritate de top.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (64)