HR Admin Assistant Timisoara

Angajator: Accace Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 23.07.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    CE OFERIM?

    O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.

    Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.

    DE CE SUNTEM DIFERITI?

    Solutii eficiente conduse de inovatie.

    Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.


    Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
    - Experienta in domeniul administrarii de personal de minim 6 luni
    - Experienta in procesarea si completarea concediilor medicale
    - Detinerea certificatului de „Inspector resurse umane”
    - Cunostinte de baza privind utilizarea aplicatiilor de Microsoft Office,
    - Cunostinte referitoare la cele mai importante prevederi din Codul Muncii
    - Cunostinte de limba engleza, cel putin la un nivel mediu (scris si vorbit)

    Responsabilitati

    - Intocmirea si administrarea documentelor de personal
    - Gestionarea documentelor de angajare (contracte de munca standard, acte aditionale si alte documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale)
    - Actualizarea permanenta a bazei de date a angajatilor si asigurarea corectitudinii datelor
    - Primirea si sortarea certificatelor de concediu medical
    - Completarea certificatelor medicale pe baza informatiilor oferite de consultantii r- esponsabili de salarizare
    - Intocmirea si eliberarea adeverintelor solicitate de clienti pentru salariatii acestora (banca, asigurat, generale etc), in conformitate cu procedurile de lucru specifice departamentului si cu respectarea legislatiei in vigoare
    - Scanarea si arhivarea documentelor de personal

    Alte informatii

    Ce iti oferim:

    - Bonus anual in functie de performanta
    - Bonus de recomandare
    - Tichete de masa
    - Tichete culturale
    - Tichete cadou pentru diverse evenimente
    - Abonament medical la o clinica privata cu renume
    - Abonament Bookster
    - Zile extra de concediu de odihna
    - Concediu de studiu platit
    - Sustinere financiara pentru diverse traininguri/ conferinte/ certificari
    Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
    Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Este suficient sa ne urmaresti pagina de Facebook Accace Careers Romania si te vei convinge singur!
    Daca ti-am atras interesul, te rugam sa nu eziti in a ne contacta oricand pentru mai multe informatii despre pozitia disponibila si procesul de aplicare. Vom fi mai mult decat bucurosi sa iti oferim suport in continuare!

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Accace Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Accace Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Aplica fara CV
    5500 - 6000 RON NET / luna
    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (9)