Administrator Aplicatii - Directia Administrare Credite PJ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Administrator Aplicatii - Directia Administrare Credite PJ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Voluntari
  • Actualizat la: 05.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Vino sa fim parteneri de incredere ai clientilor nostri, sa le fim alaturi in toate etapele vietii: de la primul credit pentru educatie, la prima masina, la prima casa si la primul business.
    Sa ii ajutam sa isi implineasca visele!
    Vino sa iti implinesti propriul vis: sa ai un job sigur, intr-o echipa unde vocea iti este ascultata, sa fii incurajat/a si ajutat/a sa inveti!

    Acum este vremea ta!

    Poti fi viitorul nostru coleg/a daca:

    Esti absolvent de studii superioare, preferabil profil economic;
    Cunosti la nivel avansat limba engleza;
    Ai cunostinte avansate Microsoft Office - Excel - certificarea ar constitui un avantaj;
    Cunostinte SQL - ar constitui un avantaj.

    Responsabilitati

    Rolul unui Administrator Aplicatii in cadrul Directiei Administrare Credite PJ:

    Gestionarea la nivelul Directiei a rapoartelor si aplicatiilor necesare desfasurarii activitatii;
    Centralizarea nevoilor, identificarea si propunerea solutiilor;
    Efectuarea demersurilor pentru creare si/sau dezvoltare a rapoartelor si aplicatiilor specifice;
    Asigurarea analizei, implementarii, administrarii si monitorizarii rapoartelor si aplicatiilor;
    Intocmirea si monitorizarea rapoartelor KPI;
    Acordarea suportului in intocmirea situatiilor aferente facilitatilor de credit.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (47)