Analist de Business / Proces - Directia Organizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Analist de Business / Proces - Directia Organizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Vino sa fim parteneri de incredere ai clientilor nostri, sa le fim alaturi in toate etapele vietii: de la primul credit pentru educatie, la prima masina, la prima casa si la primul business.
    Sa ii ajutam sa isi implineasca visele!
    Vino sa iti implinesti propriul vis: sa ai un job sigur, intr-o echipa unde vocea iti este ascultata, sa fii incurajat/a si ajutat/a sa inveti!

    Acum este vremea ta!

    Poti fi viitorul nostru coleg/a daca:

    Ai studii superioare economice/IT;
    Detii experienta relevanta in sistemul bancar;
    Ai experienta in analiza si modelarea proceselor;
    Esti certificat in business analysis;
    Cunosti limba engleza la nivel avansat.

    Responsabilitati

    Rolul unui Business Analyst - Organization Division:

    Asigura maparea si analiza proceselor in vederea imbunatatirii parametrilor acestora, utilizand standarde specifice;
    Identifica, masoara si evalueaza procesul curent, deficientele si cauzele acestora prin prelucrarea informatiilor disponibile in sisteme, prin interviuri, chestionare, observare directa;
    Identifica metodele de imbunatatire a procesului, intocmeste si valideaza fluxul de lucru propus, evalueaza impactul si riscurile asociate proceselor propuse;
    Defineste parametrii si atributele proceselor (roluri, sisteme, locatii, documente, proprietar, atribute de performanta etc);
    Asigura administrarea aplicatiei dedicate de Business Process Management, in vederea utilizarii corespunzatoare a functionalitatilor acesteia in activitatile de mapare, analiza, colaborare cu unitatile implicate in vederea validarii proceselor;
    Participa la implementarea modificarilor propuse (modificari sisteme, eficientizare activitati, documenatarea proceselor in cadrul procedurilor de lucru);
    Colaboreaza cu toate unitatile din centrala in scopul corelarii initiativelor de imbunatatire a proceselor;
    Colaboreaza la documentarea proceselor in cadrul procedurilor de lucru.

    Alte informatii

    La Alpha Bank, ne bucuram de:

    Asigurare medicala (putem alege dintr-o gama de furnizori);
    Tichete de masa in format electronic;
    Acces la biblioteca Bookster;
    Zi de nastere libera dar si de zi libera pentru studii;
    si de multe altele…

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (106)