Manager Achizitii

Angajator: Caretta
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 17.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    CARETTA Iasi recrutează Manager Achizitii pasionat de cifre si de strategie.

    Poti sa te alaturi noua daca stii ca ai:
    Gandire analitica - bune abilitati numerice si apetit pentru urmarirea si dezvoltarea diverselor sisteme de raportare, cu ajutorul carora sa monitorizezi rezultatele si sa iei decizii rapide;
    Viziune strategica - intelegerea modului de functionare al unui business, si mai ales al departametului de achizitii;
    Gandire critica, capacitate de multitasking, bune abilitati de comunicare;
    Experienta in importurile de materie prima si/sau produse finite reprezinta un avantaj; Abilitati tehnice si cunostintele in tehnologia constructiilor de masini si in functionarea ansamblurilor reprezinta un avantaj;
    Atitudine pozitiva, abilități dе negociere, de comunicare; Abilitatea de a dezvolta, instrui si antrena echipa; Experienta si rezultate pe o pozitie similara, de minim 3 ani; Competente digitale si o buna cumnoastere a Microsoft Office ( Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook
    Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (cunoastearea oricarei limbi straine suplimentare reprezinta un avantaj);
    Permis conducere categoria B;
    Disponibilitate la deplasari.

    Responsabilitati

    Rеsponsabilităti principale:
    Participa activ la selectia furnizorilor si la negocierea contractelor de achizitii pentru materia prima, utilaje sau produse;
    Procesează și negociază cererile de aprovizionare întocmite de departamentul Planificare/Productie.
    Emite comenzi furnizorilor în concordanță cu politicile de achizitie ale companiei; Realizează achiziția de: materii prime, marfă, produse și servicii ținând cont de cantitatea necesară si de cerințele de calitate cerute de companie;
    Răspunde de respectarea de către furnizori a condițiilor din comandă (prețuri, termene de livrare, certificate de calitate etc.);
    Pregătеștе cеreri dе ofеrtă și solicită ofеrte dе preț furnizorilor; еfеctuеаză аnalizе dе cost.
    Efectuează cеrcеtări dе piață împreună cu depаrtamentul dе Vanzari si departamentele de productie.
    Negociază și întocmește contracte pentru diverse materiale și servicii;
    Urmărește respectarea de către furnizori a contractelor deja semnate;
    Realizeaza, bugeteaza si urmareste planul de achizitii / forecast cu acuratete si in concordanta cu obiectivele.
    Beneficii:
    - salariu motivant
    – tichete de masă;
    – tichete cadou pentru Paşte şi Crăciun;
    – traininguri/ cursuri organizate la nivel de companie;
    – posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.
    Dacă apeciezi că eşti persoana potrivită pentru acest post esti invitat sa aplici.
    Numai persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate.
    Anunțul este valabil pentru municipiul Iasi.