Back Office Sales Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ZIPPER ROMANIA active.


Vezi toate job-urile Back Office Sales Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ZIPPER ROMANIA
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Zipper Romania acopera cu succes nevoile companiilor de optimizare a fluxurilor interne de date si documente prin solutii si servicii de automatizare si prelucrare a datelor si documentelor receptionate, vehiculate sau expediate intr-o companie si asigura un suport solid pentru reducerea costurilor si a timpului de procesare. Experienta de peste 10 ani in automatizarea datelor si documentelor, acreditarile, certificarile ISO si cifra de afaceri, aduc o vizune clara asupra modului de lucru si garantiei pe care Zipper Romania o ofera companiilor cu care lucreaza si potentialilor clienti.

    Cerinte

    Cunoasterea proceselor de realizare studiilor de piata si segmentare a acestora
    Cunoasterea legislatiei comerciale, acuratete in redactarea unui contract
    Aptitudini de analiza,sinteza, atentie la detalii, rigurozitate
    Operare PC (MS Office, Outlook,diverse solutii Back end (ERP,DMS,CRM))
    Limba engleza- nivel avansat
    Planificare, organizare, si control pentru operatiile si activitatile specifice
    Capacitatea de a evalua si a lua decizii, in limita competentei postului
    Aptitudinea de a lucra cu documente, analiza si corecta in functie de procedurile interne
    Culegere, clasificare si interpretare a informatiilor
    Initiativa si spirit practic

    Responsabilitati

    Realizarea anumitor studii de piata
    Comunicarea cu PSP(Pre-Sales Point) si gestionarea lead-urilor venite pe acest canal.
    Contactarea si gestionarea lead-urilor venite din online, conform procedurii de ofertare si contractare.
    Realizarea ofertelor si documentelor necesare ptr clientii potentiali intrati prin PSP si online, prcum si prentru anumiti clienti existenti sau veniti din Front Sales.
    Cresterea vanzarilor (up&cross sale) ptr clientii existenti
    Intocmirea si realizarea contractelor, a actelor aditionale sau a oricarui alt document pentru contractarea clientilor din Front Sales sau PSP si online.
    Respectarea procedurii de facturi restante

    Alte informatii

    Beneficii:

    Salariu fix+ tichete de masa de 15 ron/zi
    Asigurare medicala privata
    Acces la un program de dezvoltare personala si profesionala
    Concediu de odihna extins, in functie de vechimea in munca
    Prime de sarbatori.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (365)