Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Back Office Sales Consultant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ZIPPER ROMANIA active.Vezi toate job-urile Back Office Sales Consultant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ZIPPER ROMANIA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.05.2022 |
Remote work: | On-site |
Zipper Romania acopera cu succes nevoile companiilor de optimizare a fluxurilor interne de date si documente prin solutii si servicii de automatizare si prelucrare a datelor si documentelor receptionate, vehiculate sau expediate intr-o companie si asigura un suport solid pentru reducerea costurilor si a timpului de procesare. Experienta de peste 10 ani in automatizarea datelor si documentelor, acreditarile, certificarile ISO si cifra de afaceri, aduc o vizune clara asupra modului de lucru si garantiei pe care Zipper Romania o ofera companiilor cu care lucreaza si potentialilor clienti.
Cerinte
Cunoasterea proceselor de realizare studiilor de piata si segmentare a acestora
Cunoasterea legislatiei comerciale, acuratete in redactarea unui contract
Aptitudini de analiza,sinteza, atentie la detalii, rigurozitate
Operare PC (MS Office, Outlook,diverse solutii Back end (ERP,DMS,CRM))
Limba engleza- nivel avansat
Planificare, organizare, si control pentru operatiile si activitatile specifice
Capacitatea de a evalua si a lua decizii, in limita competentei postului
Aptitudinea de a lucra cu documente, analiza si corecta in functie de procedurile interne
Culegere, clasificare si interpretare a informatiilor
Initiativa si spirit practic
Realizarea anumitor studii de piata
Comunicarea cu PSP(Pre-Sales Point) si gestionarea lead-urilor venite pe acest canal.
Contactarea si gestionarea lead-urilor venite din online, conform procedurii de ofertare si contractare.
Realizarea ofertelor si documentelor necesare ptr clientii potentiali intrati prin PSP si online, prcum si prentru anumiti clienti existenti sau veniti din Front Sales.
Cresterea vanzarilor (up&cross sale) ptr clientii existenti
Intocmirea si realizarea contractelor, a actelor aditionale sau a oricarui alt document pentru contractarea clientilor din Front Sales sau PSP si online.
Respectarea procedurii de facturi restante
Beneficii:
Salariu fix+ tichete de masa de 15 ron/zi
Asigurare medicala privata
Acces la un program de dezvoltare personala si profesionala
Concediu de odihna extins, in functie de vechimea in munca
Prime de sarbatori.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Bosch Video Systems Sales Engineer (Romania, Bulgaria) BUCURESTI, | |
Area Sales Manager Traditional Trade Channel Hybrid | |
BackOffice Agent with German | Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (365) |
Raporteaza eroarea la