Manager Vanzari

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Constructii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 27.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Minimum 2 ani de experienta intr-o pozitie similara si minimum 5 ani in alte posturi manageriale;
    Experienta in Retail/FMCG sau in sectorul de materiale de constructii;
    Experienta in piata produselor tehnice reprezinta un avantaj;
    Studii superioare;
    Engleza fluent;
    Experienta in companii cu dezvoltare de vanzari cu canale multiple: Retail, Nets, vanzari directe B2B; vanzari Online;
    Experienta in dezvoltarea de strategii de vanzare si metrica performantei, bugete, management P&L si controlul costurilor;
    Experienta consolidata in lucrul cu companii internationale, cu comunicare culturala incrucisata si interactiune ridicata intre departamente;
    Cunoasterea si intelegerea CRM – Managementul relatiei cu clientii ca pilon cheie pentru dezvoltarea activitatii prin intermediul fidelizarii clientilor;
    Abilitatea de a dezvolta strategii de vanzare, tactici si tehnici bazate pe feedback-ul clientului si mediului de pe piata;
    Abilitati de prezentare;
    Abilitati de cooperare intr-o structura organizationala internationala complexa;
    Disponibilitate de a calatori frecvent pentru dezvoltarea afacerii;
    Cunostinte solide PC, incluzand utilizare frecventa de operare in Excel si prezentari in Power Point;
    Permis de conducere categoria B.

    PR/021979

    Responsabilitati

    Gestionarea activitatilor de vanzare si a programelor companiei;
    Atingerea targeturilor de vanzari si de marja lunare sau anuale, construind canale de distribuire, stabilind relatii economice strategice si furnizand idei pentru toate planurile de vanzari strategice si urmarind implementarea lor;
    Controlul costurilor de vanzare cu obiectivul de a atinge profituri nete predeterminate;
    Construirea strategiei de vanzari (prin canale de vanzari/grupe de produse) pentru piata, conform vanzarilor grupului si strategiei de marketing;
    Conceperea si desfasurarea tuturor obiectivelor de vanzari in cadrul companiei, inclusiv targeturile de vanzari si de marja si elaborarea bugetelor de venituri si cheltuieli ale departamentului de vanzari;
    Dezvoltarea si livrarea obiectivelor de vanzari – volum si valoare pe zona/canale/ASR/client cheie/produse;
    Dezvoltarea impreuna cu departamentul de marketing a activitatilor comerciale de marketing pentru client/canale;
    Dezvoltarea si implementarea programelor de vanzari trimestriale si anuale, a planurilor si politicilor pentru fiecare ASR, masurabile prin KPI-urile stabilite;
    Integrarea si alinierea planurilor de vanzari cu procesele disponibile, sistemele IT, dezvoltarea profesionala si alte proiecte, pentru a creste capacitatea si succesul fortei de vanzari;
    Dezvoltarea si implementarea contractelor de revanzatori, a strategiilor de distribuire si a altor oportunitati de vanzari, inclusiv pietele de export;
    Crearea unor strategii de segmentare a produselor, acolo unde este nevoie, pentru a maximiza oportunitatile comerciale in cadrul diferitelor canale de vanzari, impreuna cu departamentul de marketing;
    Dezvoltarea, gestionarea si sustinerea de noi parteneriate economice si conturi pentru a indeplini obiectivele legate de volum si profit;
    Managementul si dezvoltarea angajatilor prin:
    Gestionarea performantei si activitatilor tuturor unitatilor de vanzari si a personalului aferent;
    Crearea unor programe de formare, dezvoltare si antrenare pentru echipa de vanzari;
    Recrutarea sau crearea echipei de vanzari.

    Alte informatii

    PR/021979