Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Administrator Sistem (Bucuresti)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Administrator Sistem (Bucuresti) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.06.2022 |
Remote work: | On-site |
Despre echipa noastra:
Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau origini ne infrumuseteaza cultura si adauga valoare muncii noastre.
Care va fi rolul tau:
- Esti responsabil de asigurarea conditiilor pentru executarea serviciilor contractate cu furnizorii de servicii IT, de urmarirea si controlul calitatii activitatilor de suport IT local si remote, precum si de analiza si distribuirea incidentelor catre furnizorii de servicii IT.
- Vei prelua, inregistra si prioritiza incidentele din CA Unicenter Service Desk – pentru entitatile aflate in zona de competenta. Incidentele pot fi legate atat de aspecte ce tin de hardware cat si de software;
- Vei asigura suport pentru instalarea remote a diverselor pachete software pe statiile de lucru ale utilizatorilor din BCR.
- Vei actualizat informatiile din baza de date CA Unicenter Service Desk referitoare la echipamentele IT (CMDB) pe baza informatiilor furnizate din unitati sau ale inventarelor proprii. De asemenea, vei asigura calitatea acestor informatii si concordanta lor cu situatia din teren;
- Vei asigura procesul de dispecerizare a tichetelor catre furnizorii de servicii IT, cu asigurarea asistentei tehnice sau logistice a acestora;
- Vei pregati (instalare pachete software / sisteme de operare) si expedia echipamentele IT catre unitatile retail necesare;
- Studii superioare in domeniul IT;
- Cunostinte foarte bune de sisteme/servere de operare Windows (inclusiv administrare);
- Cunostinte foarte bune in ceea ce priveste suita MS Office;
- Cunosinte depanare hardware, pc-uri, laptop-uri;
- Rezilienta, deschidere catre clientii interni precum si capacitatea de intelegere a problemelor ridicate de catre acestia;
- Un plus l-ar reprezenta experienta in munca in relatie cu utlizatorii de business;
- Limba engleza la un nivel mediu.
- Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
- Asigurare medicala privata;
- Zile de concediu acordate in functie de vechimea ta in munca (intre 21 si 27 zile de CO pe an);
- O zi libera platita acordata cu ocazia zilei tale de nastere;
- Pensie privata Pilon 3 (asigurata de BCR Pensii);
- Zile libere platite pentru evenimente neasteptate;
- O zi libera de ziua ta de nastere;
- Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.
- Facilitati bancare;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Cei Mai Doriti Angajatori din Bucuresti in 2024 Aplica fara CV | |
System Administrator 3000 - 4000 RON NET / luna | |
Vezi job-uri similare (69) |
Raporteaza eroarea la