Administrator Sistem (Bucuresti)

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.05.2022

    Despre echipa noastra:
    Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau origini ne infrumuseteaza cultura si adauga valoare muncii noastre.

    Care va fi rolul tau:

    • Esti responsabil de asigurarea conditiilor pentru executarea serviciilor contractate cu furnizorii de servicii IT, de urmarirea si controlul calitatii activitatilor de suport IT local si remote, precum si de analiza si distribuirea incidentelor catre furnizorii de servicii IT.
    Cum vei contribui:
    • Vei prelua, inregistra si prioritiza incidentele din CA Unicenter Service Desk – pentru entitatile aflate in zona de competenta. Incidentele pot fi legate atat de aspecte ce tin de hardware cat si de software;
    • Vei asigura suport pentru instalarea remote a diverselor pachete software pe statiile de lucru ale utilizatorilor din BCR.
    • Vei actualizat informatiile din baza de date CA Unicenter Service Desk referitoare la echipamentele IT (CMDB) pe baza informatiilor furnizate din unitati sau ale inventarelor proprii. De asemenea, vei asigura calitatea acestor informatii si concordanta lor cu situatia din teren;
    • Vei asigura procesul de dispecerizare a tichetelor catre furnizorii de servicii IT, cu asigurarea asistentei tehnice sau logistice a acestora;
    • Vei pregati (instalare pachete software / sisteme de operare) si expedia echipamentele IT catre unitatile retail necesare;
    Ce te va ajuta sa ai succes:
    • Studii superioare in domeniul IT;
    • Cunostinte foarte bune de sisteme/servere de operare Windows (inclusiv administrare);
    • Cunostinte foarte bune in ceea ce priveste suita MS Office;
    • Cunosinte depanare hardware, pc-uri, laptop-uri;
    • Rezilienta, deschidere catre clientii interni precum si capacitatea de intelegere a problemelor ridicate de catre acestia;     
    • Un plus l-ar reprezenta experienta in munca in relatie cu utlizatorii de business;
    • Limba engleza la un nivel mediu.
    Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim:
    • Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • Asigurare medicala privata;
    • Zile de concediu acordate in functie de vechimea ta in munca (intre 21 si 27 zile de CO pe an);
    • O zi libera platita acordata cu ocazia zilei tale de nastere;
    • Pensie privata Pilon 3 (asigurata de BCR Pensii);
    • Zile libere platite pentru evenimente neasteptate;
    • O zi libera de ziua ta de nastere;
    • Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.
    • Facilitati bancare;
    BCR prelucreaza datele cu caracter personal in conformitate cu prevederile din domeniul protectiei datelor cu caracter personal. Efectuam activitati de prelucrare necesare in vederea incheierii contractului de munca si ne intemeiem pe obligatie legala si interes legitim. Procesul de recrutare nu implica realizarea de profile sau procese decizionale automate. Aveti urmatoarele drepturi: dreptul la informare, de acces la date, la rectificare, la stergerea datelor, la restrictionarea prelucrarii, la portabilitatea datelor, la opozitie, de a nu fi supus unei decizii individuale automate si de a va adresa ANSPDCP sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar. Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati site-ul bcr.ro, sectiunea cariere/informare-candidati .

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>