Digital Channels Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Digital Channels Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Vino sa fim parteneri de incredere ai clientilor nostri, sa le fim alaturi in toate etapele vietii: de la primul credit pentru educatie, la prima masina, la prima casa si la primul business.
    Sa ii ajutam sa isi implineasca visele!
    Vino sa iti implinesti propriul vis: sa ai un job sigur, intr-o echipa unde vocea iti este ascultata, sa fii incurajat/a si ajutat/a sa inveti!

    Acum este vremea ta!

    Poti fi viitorul nostru coleg/a daca:

    Ai studii superioare finalizate sau in curs, preferabil profil real/ tehnic sau economic;
    Detii experienta profesionala, preferabil in ariile asistenta clienti/ asistenta tehnica, in industrii precum banking/ telekom/ IT;
    Ai bune cunostinte de utilizare a computerului: Internet si MS Office, cu precadere MS Excel;
    Ai abilitati/ cunostinte ref. la datele (numerice);
    Cunosti limba Engleza - min. nivel mediu;
    Ai spirit de echipa, capacitate de organizare, atentie la detalii.

    Responsabilitati

    Rolul unui Digital Channels Specialist:

    Asigura administrarea operationala a produselor si serviciilor digitale ale bancii (Alpha Online Banking, Alpha Txt, eStatements, colectare facturi);
    Participa la testarea si dezvoltarea aplicatiilor (Alpha Online Banking, Alpha Safe Acces ,Alpha Txt, eStatements);
    Participa la dezvoltarea aplicatiilor bancii in functie de proiectele in care este implicat, prin :
    o Elaborarea specificatiilor de dezvoltare
    o Testarea aplicatiilor
    o Acceptarea aplicatiilor
    Participa la implementarea de noi produse si servicii digitale;
    Asigura administrarea operationala a produselor si serviciilor digitale ale bancii;
    Asigura administrarea operationala a serviciului de colectare facturi de utilitati si a serviciilor automate de debitare directa si ordine de plata programate;
    Asigura administrarea operationala a serviciului Web SMS si Alpha TXT;
    Preia si rezolva solicitarile de nivel secundar, adresate de catre clienti echipei de asistenta clienti sau direct prin telefon sau email;
    Se informeaza activ despre caracteristicile produselor si serviciilor de retail, in conformitate cu normele si instructiunile de lucru in vigoare.

    Alte informatii

    La Alpha Bank, ne bucuram de:

    Asigurare medicala (putem alege dintr-o gama de furnizori);
    Tichete de masa in format electronic;
    Acces la biblioteca Bookster;
    Zi de nastere libera dar si de zi libera pentru studii;
    si de multe altele…

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (203)