Referent Specialitate - Birou Gestiune Locatii

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Banci
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Vino sa fim parteneri de incredere ai clientilor nostri, sa le fim alaturi in toate etapele vietii: de la primul credit pentru educatie, la prima masina, la prima casa si la primul business.
    Sa ii ajutam sa isi implineasca visele!
    Vino sa iti implinesti propriul vis: sa ai un job sigur, intr-o echipa unde vocea iti este ascultata, sa fii incurajat/a si ajutat/a sa inveti!

    Acum este vremea ta!

    Poti fi viitorul nostru coleg/a daca:

    Ai studii superioare finalizate (profil economic sau tehnic);

    Ai cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS-Office;

    Cunosti limba engleza.

    Responsabilitati

    Rolul unui Referent Specialitate - Birou Gestiune Locatii:

    Gestioneaza si organizeaza informatiile privind cladirile Bancii – proprietate sau inchiriate, administrare portofoliu de contracte;

    Verifica si deconteaza facturile de chirie, gestioneaza relatiile cu proprietarii de spatii;

    Sustine procesul de organizare / reorganizare a retelei bancii, in conformitate cu planul aprobat ;

    Identifica spatiile adecvate tipului de unitate vizata pe zonele tinta stabilite in planul de organizare;

    Strange informatii din piata privind nivelul chiriilor practicate la inchiriere pe zona vizata;

    Actualizeaza pemanent baza de date privind evolutia preturilor si a indicatorilor pe piata imobiliara;

    Participa la negocierile contractelor de inchiriere sau, dupa caz, de achizitie locatii;

    Asigura intocmirea documentatiei de prezentare a spatiilor si a conditiilor negociate in vederea supunerii acesteia aprobarii in conformitate cu procedurile in vigoare;

    Verifica documente pentru plata chiriilor;

    Intocmeste rapoarte corespunzatoare domeniului de activitate.

    Alte informatii

    La Alpha Bank, ne bucuram de:

    Asigurare medicala (putem alege dintr-o gama de furnizori);
    Tichete de masa in format electronic;
    Acces la biblioteca Bookster;
    Zi de nastere libera dar si de zi libera pentru studii;
    si de multe altele…

    RO: Acest job este deschis si candidatilor din Ucraina;
    EN: This job is open to candidates from Ukraine;