Supply Chain Specialist (f/m)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LIDL Romania active.


Vezi toate job-urile Supply Chain Specialist (f/m) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: LIDL Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.06.2022

    Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al șaselea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!

    Rolul tău
    • Vei asista şi coordona proiectele în cadrul comenzilor (control de stoc, liste de comandă, module de comandă);
    • Vei analiza indicatori de comandă (articole lipsă, perioada pentru care volumul stocului este suficient, surplus de stoc);
    • Vei face evaluarea promoţiilor săptămânale și vei analiza indicatorii de performanță;
    • Vei realiza îmbunătățiri ale proceselor privind produsele noi și a erorilor de previziune;
    • Vei coordona fluxul de informații între departamentele de Achiziții, Gestionarea Stocurilor și sediile regionale.
    Oferta noastră

    Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant cu majorări salariale garantate anual, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei.  Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus.

    • Ai studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    • Cunoști limba engleză la nivel avansat; cunoașterea limbii germane reprezintă avantaj;
    • Ai cunoștințe avansate de MS Excel;
    • Ai abilități foarte bune atât de comunicare, cât și prezentare și relaționare;
    • Ești foarte bine organizat, ai gândire analitică și ești atent la detalii;
    • Dai dovadă de punctualitate și promptitudine în respectarea termenelor.

    Suntem prezenți pe piața din România din 2011, timp în care am crescut ambițios și sustenabil, oferind produse de calitate cumpărătorilor, respect partenerilor, proiecte și investiții comunităților și mediului și un loc ideal de muncă angajaților noștri. În prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice și peste 8000 de angajați în toată țara și am fost desemnați Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al patrulea an consecutiv.
    Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Noi le oferim șansa să își construiască o carieră de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea și dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar împreună facem posibilă #BucuriaLidl zi de zi!