CRM Analyst (f/m)

Angajator: LIDL Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2022

    Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al șaselea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!

    Rolul tău
    • Vei face parte din departamentul Lidl Plus și vei gestiona aplicația națională;
    • Vei face interogări ale bazelor de date Lidl Plus și vei identifica măsurile necesare îmbunătățirii business-ului;
    • Vei genera și interpreta informații despre satisfacția și retenția clienților;
    • Vei prelucra rapoarte pe care ulterior le vei prezenta managementului companiei;
    • Vei avea un rol important în controlul și asigurarea calității datelor;
    • Vei colabora strâns cu departamentele de Achiziții, respectiv Category Management.
    Oferta noastră

    Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant cu majorări salariale garantate, tichete de masă și tichete cadou oferite cu
    diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii
    familiei. Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus și o zi cadou cu ocazia zilei tale de naștere.

    • Ai studii superioare finalizate, constituie un avantaj cunostințele de matematica sau statistică;
    • Ai minim 3 ani experiență profesională anterioară într-un rol similar și ai 2 ani experiență în CRM sau Data Analysis ; experiența cu PowerBI reprezintă avantaj;
    • Cunoști limba engleză la nivel avansat; cunoașterea limbii germane reprezintă avantaj;
    • Ai cunoștințe avansate de Excel și Visual Basic;
    • Ești foarte bine organizat/ă, ai gândire analitică și ești atent/ă la detalii;
    • Ai abilități foarte bune atât de comunicare, cât și prezentare și relaționare cu managementul;
    • Dai dovadă de punctualitate și promptitudine în respectarea termenelor.

    Suntem prezenți pe piața din România din 2011, timp în care am crescut ambițios și sustenabil, oferind produse de calitate cumpărătorilor, respect partenerilor, proiecte și investiții comunităților și mediului și un loc ideal de muncă angajaților noștri. În prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice și peste 8000 de angajați în toată țara și am fost desemnați Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al patrulea an consecutiv.
    Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Noi le oferim șansa să își construiască o carieră de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea și dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar împreună facem posibilă #BucuriaLidl zi de zi!