Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Supervizor Adjunct Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lidl Romania active.Vezi toate job-urile Supervizor Adjunct Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lidl Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.06.2022 |
Remote work: | On-site |
Rolul tau
- Vei coordona si superviza activitatile operatorilor Call Center din cadrul echipei, monitorizand si urmarind tndeplinirea obiectivelor stabilite;
- Vei consilia, forma si motiva angajatii din subordine si angajatii noi;
- Vei participa activ atat la sedintele de echipa tncurajand o atitudine orientata catre client si nevoile companiei, cat si la sedintele celorlalte departamente, prezentand activitatea Call Center;
- Vei realiza un management de escaladare pentru sesizarile clientilor prin verificarea timpului de prelucrare si alocare si vei tntocmi evaluari / statistici pe baza acestor sesizari pentru departamentele din cadrul Lidl;
- Vei tntocmi rapoarte si vei gasi metode de crestere a calitatii de prelucrare a sesizarilor, de optimizare a proceselor Call Center si de fidelizare si satisfactie a clientilor Lidl.
Tti pregatim un plan de scolarizare personalizat. Pentru ca ne recompensam pe masura angajatii, tti oferim un salariu motivant cu majorari salariale garantate anual, tichete de masa si tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru ca sanatatea angajatilor este foarte importanta pentru noi, vei avea asigurare medicala privata si asigurare de accidente, tmpreuna cu pachete avantajoase de asigurare medicala pentru membrii familiei. Totodata, tn functie de vechimea tn Lidl vei primi zile de concediu tn plus.
Tmpreuna suntem Lidl, angajator de top atat tn Romania cat si tn Europa pentru al cincilea an consecutiv si te asteptam tn echipa noastra pentru a face primul pas tn cariera ta alaturi de noi!
Profilul tau
- Studii superioare finalizate;
- Cunostinte avansate de limba engleza obligatoriu. Limba germana reprezinta un avantaj;
- Calitati excelente de comunicare si organizare;
- Experienta de cel putin doi ani tn activitatea de coordonare si management tn domeniul Call Center;
- Sa fii proactiv si deschis pentru a tnvata lucruri noi;
- Sa fii o persoana structurata si cu aptitudini bune de coordonator.
Suntem prezen?i pe pia?a din Romnia din 2011, timp n care am crescut ambi?ios ?i sustenabil, oferind produse de calitate cump?r?torilor, respect partenerilor, proiecte ?i investi?ii comunit??ilor ?i mediului ?i un loc ideal de munc? angaja?ilor no?tri. n prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice ?i peste 8000 de angaja?i n toat? ?ara ?i am fost desemna?i Angajator de Top att n Romnia ct ?i n Europa pentru al patrulea an consecutiv.
Fie c? angaja?ii no?tri lucreaz? n sediulcentral, n centrele logistice sau n magazine, cu to?ii se dedic? acelora?i valori ?i motiva?iei de a face compania Lidl n fiecare zi tot mai bun?. Noi le oferim ?ansa s? ?i construiasc? o carier? de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea ?i dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar mpreun? facem posibil? #BucuriaLidl zi de zi!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Call Center cu lb. Franceza sau Germana- hibrid in Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (121) |
Raporteaza eroarea la