Coordonator proiecte în cadrul programului Ajungem MARI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile AjungemMari active.


Vezi toate job-urile Coordonator proiecte în cadrul programului Ajungem MARI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: AjungemMari
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Abilități de coordonare, organizare și supervizare echipe de cel putin 2 ani.
    Experiență relevantă în zona de management de proiect și negociere (minim 1 an)
    Experiența de lucru online, cu termene de realizare obiective, raportare.
    Capacitatea de a lucra în echipă și de a crea relații bune de lucru cu colegii.
    Eficiență și orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite
    Abilitatea de a lucra cu documente, atenție la detalii.
    Excelente abilități de comunicare și prezentare.
    Studii superioare finalizate, preferabil de specialitate.
    Cunoștințe limba engleză și PC la nivel avansat – Excel, Word, Powerpoint.

    Responsabilitati

    Coordonează activitățile din cadrul unor proiecte ale asociației, supervizând echipe de voluntari, colaboratori implicați sau grupuri de copii din centrele de plasament, asigurand buna desfasurare a activităților.
    Organizează întâlniri de echipa cu voluntarii implicați în proiecte.
    Stabilește și menține bune relații cu autoritățile, reprezentarea asociației în anumite întâlniri.
    Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, voluntarii, beneficiarii și finanțatorii proiectelor.
    Caută oferte de servicii necesare organizației ocupandu-se de logistică și organizare.
    Întocmește adrese și solicitări necesare desfășurării proiectelor.
    Se implică activ în evenimentele organizate: dacă este nevoie însoțește copii la activități, cursuri sau excursiile din cadrul proiectelor.
    Gestionează bugetul proiectului și contractele semnate în conformitate cu obiectivul proiectului, cu activitățile prevăzute a se desfășură în cadrul proiectelor, asigurând resursele necesare bunei desfășurări a acestuia.Ține evidenta activităților organizate și a cheltuielilor realizate.
    Monitorizează în timp progresul atins fata de obiectivele propuse și redactează rapoarte lunare către finanțatori și conducerea asociației, cu respectarea datelor prevăzute în contracte.
    Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectelor și informează la timp echipa de management despre problemele apărute și pe care nu le poate rezolva la nivelul sau.

    Alte informatii

    Avantaje:

    Experiență în gestionare proiecte.
    Abilități de negociere.
    Experiență de lucru/voluntariat într-un ONG.
    Experiență în management.
    Disponibilitate weekend sau program flexibil (după amiaza) – ocazional.

    Ofertă:

    Salariul – 2600 lei net + 400 lei/luna tichete de masă
    Beneficii – program de lucru flexibil, traininguri și cursuri pentru dezvoltare personală și profesională, ziua de naștere – zi liberă plătită, decontare cheltuieli transport, tichete cadou de Paște și Crăciun
    Contract – perioada nedeterminată, full time, de 8 h/zi, dar program flexibil, posibil activități și ieșiri și în weekend
    Loc de muncă – biroul angajatorului
    Subordonare directă – Director National

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4500 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    3000 - 7000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (46)