Specialist Administrare Performanta si Reporting

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare Performanta si Reporting active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.07.2022

    La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce fac. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat și inspirat pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența. 

    În prezent, căutăm o persoană responsabilă, organizată, orientată spre soluții și rezultate, cu spirit analitic, inițiativă și energie, pentru a se alătura departamentului Inginerie Rețea, în calitate de Specialist Administrare Performanță și Reporting. Din această poziție vei avea oportunitatea de a te implica în activitatea de monitorizare, raportare și analiză a performanței departamentului, contribuind cu propuneri de eficientizare a activității și proceselor derulate.

    Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în Distrigaz Sud Rețele. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu un talent remarcabil. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei asigura activitatea de monitorizare și raportare a indicatorilor de performanță a proceselor derulate, elaborând analize cu privire la performanța activității departamentului.
    • Vei asigura elaborarea corectă și transmiterea la timp a rapoartelor/datelor/documenelor necesare raportarilor către Autoritatea de Reglementare în Domeniul Energiei.
    • Vei interacționa și comunica cu toți managerii din departament pentru obținerea și prelucrarea unitară a informațiilor necesare elaborării rapoartelor și analizelor indicatorilor de performanță la nivel centralizat per departament.
    • Vei testa aplicațiile informatice dezvoltate cu scopul de a eficientiza activitatea sau a armoniza procesul informatic cu cel business.
    • Vei contribui activ la corecția bazelor de date și a fluxurilor de lucru din cadrul departamentului și vei colabora transversal cu managerii din departament pentru consolidarea informațiilor, datelor și aplicarea corecțiilor rezultate din acțiunile de optimizare.
    • Vei propune măsuri corective și preventive în scopul realizarii obiectivelor de business, cunoscând procesele interne, inclusiv cele transversale, precum și cadrul legislativ. 
    • Vei propune soluții de îmbunătățire și eficientizare a activității de monitorizare a indicatorilor de performanță și control al raportărilor la nivel de departament.
    • Vei colecta și vei pune la dispoziția managerului de departament datele și rapoartele necesare realizării previziunilor planului de investiții.
    • Vei realiza analize privind performanța constructorilor și vei calcula penalități pentru constructori în caz de neîndeplinire a obligațiilor contractuale de către aceștia.
    • Vei realiza raportarea statusurilor acțiunilor și rezultatelor obținute din activitatea de monitorizare a indicatorilor de performanță, cu respectarea periodicității agreate cu managerul.
    • Vei analiza periodic cauzele reclamațiilor și sancțiunilor primite și vei propune acțiuni de optimizare a activităților din cadrul departamentului, împreună cu resposabilii operaționali.

    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: 
    • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
    • Experiență în activitatea de colectare, analiză și raportare date;
    • Cunoștinte de lucru cu pachetul Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) nivel mediu;
    • Cunoștințe privind managementul proiectelor și legislația domeniului de activitate;
    • Capacitate de organizare, analiză, sinteză, previziune și planificare;
    • Bune abilități de comunicare;
    • Capacitate de a lucra sub presiunea timpului și disponibilitatea la sarcini neplanificate;
    • Atitudine proactivă în soluționarea problemelor și realizarea obiectivelor;
    • Bune abilități de prezentare.

    Constituie avantaj:
    • Experiență în domeniul distribuției gazelor naturale;
    • Cunoștințele deținute în domeniul financiar;
    • Cunoștințele SAP.

    Beneficii:
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
    • Primă de vacanță.

    Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

    În cazul în care optați să ne transmiteți datele dumneavoastră cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, vă rugăm să luați cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.

    Despre DISTRIGAZ SUD REȚELE
    Distrigaz Sud Rețele este lider în distribuția de gaze naturale în România, cu o expertiză de peste 46 de ani în acest domeniu, având 2 milioane de clienți, circa 21.000 km rețea și 2.600 de angajați. Distrigaz Sud Rețele deține licență de operare pentru distribuția de gaze naturale în 851 de localități, pe raza a 20 județe din sudul și centrul României: Argeş, Brăila, Braşov, Buzău, Călăraşi, Constanţa, Covasna, Dâmboviţa, Dolj, Galaţi, Giurgiu, Gorj, Ialomiţa, Ilfov, Olt, Prahova, Tulcea, Vâlcea, Vrancea, Teleorman și Municipiul București. Distrigaz Sud Rețele este filială a ENGIE Romania.