Agent Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Agent Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.06.2022 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Cerinte:
• Absolvent liceu/ student/ absolvent studii superioare;
• Abilitati de lucru cu calculatorul;
• Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
• Rigurozitate;
• Atentie la detalii.
Responsabilitati:
• Preia solicitarile adresate de catre clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti prin telefon, e-mail, online (website-ul bancii),
• Face demersurile necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor si comunica rezolutiile catre solicitanti;
• Poate participa la campanii de telemarketing (inbound si outbound) pentru promovarea produselor si serviciilor de retail ale Bancii;
• Prezinta clientului oferta bancii prin e-mail sau telefon;
• Efectueaza interviuri telefonice cu clientii (sondaje de satisfactie a clientilor, obtinerea de feedback din partea clientilor).
Beneficii:
• Training asigurat;
• Salariu competitiv;
• Tichete de masa: 20 lei/ zi lucrata;
• Mediu de lucru dinamic si modern.
Program de lucru: L – V in 3 ture: 08:30 – 17:30/ 09:00 – 18:00/ 10:00 – 19:00.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Call Center BUCURESTI, | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (129) |
Raporteaza eroarea la