Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
HR Assistant – companie multinationala
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile HR Assistant – companie multinationala active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.07.2022 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
– studii superioare (absolvent)
– persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabila, serioasa;
– prezenta placuta, dictie buna;
– capacitate buna de comunicare si relationare
– atat cu clientii cat si cu colegii;
– capacitate de auto-organizare si de stabilire a prioritatilor;
– PC – Word, Excel, PowerPoint
Participă la organizarea procesului de recrutare și selecție de personal pentru posturile vacante ce îi sunt alocate;
Comunică cu managerii implicați în procesul de recrutare și selecție;
Postează anunțurile de recrutare;
Efectuează screening-ul preliminar al tuturor aplicațiilor primite și transmite short-list-ul catre HR
Manager si managerul departamentului, pe baza căruia candidații vor fi intervievați;
Contactează candidații în vederea stabilirii interviurilor;
Organizează și participă la interviuri atunci când este solicitat de către Managerul HR;
Oferă feedback și suport candidaților, menține legătura cu candidații selectați pentru etapa următoare a interviului și îi informează asupra rezultatului final;
Se asigură că documentația aferentă procesului de angajare ulterioară procesului de selecție este completă;
Asistă noul angajat în procesul de integrare în companie;
Participă la menținerea sistemului de evaluare a performanței;
Menține legătura cu furnizorul de medicina muncii;
Cooperează cu persoanele cu atribuții specifice în domeniul securității și sănătății în muncă pentru administrearea fișelor SSM și PSI;
Gestionează dosarele de personal;
Eliberează adeverințe (de salariat, cu venituri);
Emite acte adiționale pentru salariați;
Emite decizii (de încetare, suspendare, modificare poziție, modificare salariu), atunci când este solicitat de către Managerul HR;
Participă la actualizarea diverselor documente interne (actualizare fise de post, RI, regulamente, proceduri, CCM etc) conform legislației în vigoare.
Întocmește fișa de evidență a prezenței la lucru (pontajul) a personalului de la sediul societății și îl prezintă pentru aprobarea Managerului HR;
Colectează și centralizează toate informațiile justificative privind statul de plată (pontaje, concedii medicale, de odihnă, modificări de salarii, prime, bonusuri, etc.);
Menține legătura cu furnizorul de servicii de payroll.
Va rugam sa trimiteti cv-ul pe recrutare[@]abchumancapital.ro
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Internship (m/f/d) - Schwarz Global Services Aplica fara CV | |
HR Recruitment Assistant with French Hybrid | |
STAGII DE PRACTICA IN RESURSE UMANE Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (43) |
Raporteaza eroarea la