Inginer Calitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Inginer Calitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Jimbolia
  • Actualizat la: 15.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    • Studii superioare absolvite - profil tehnic
    • Minim 2 ani de experiență profesională pe o pozitie in domeniul calitatii;
    • Experienta de lucru cu tehnici statistice si planuri de control;
    • Cunostinte de limba engleza nivel avansat (scris si vorbit);
    • Abilitati operare PC (MS Office, Outlook etc);
    • Capacitate de a rezolva probleme;
    • Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    • Conduce activitatile de calitate pe proiectul de care raspunde, asigurand
    conformitatea cu cerintele clienților
    • Coordonează echipa de Tehnicieni si Controlori Calitate in vederea atingerii
    obiectivelor
    • Monitorizeaza indicatorii interni si externi
    • Intocmeste, actualizeaza si mentine documentatia de calitate
    • Coordoneaza procesul de reclamatii client (analiza, definire actiuni, intocmire
    rapoarte 8D);
    • Conduce auditurile de client, coordoneaza definirea si implementarea actiunilor
    corective;
    • Asigura suportul necesar in pregatirea dosarului de PPAP catre client
    • Analizeaza rebutul generat de process
    • Participa la analizarea si aprobarea schimbarilor initiate intern sau de catre client.
    • Coordoneaza activitatile de sortare interne si externe pentru produsele
    neconforme.

    Alte informatii

    Oferta
    • Transport asigurat din Timisoara si zonele limitrofe cu microbuzele firmei
    • Pachet salarial atractiv;
    • Al 13-lea salariu;
    • Tichete de masa;
    • Asigurare medicala;
    • Card activitati sportive;
    • Bookster;
    • Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie;
    • Oportunitati de dezvoltare profesionala