Service Desk Trainee

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Autoliv Romania active.


Vezi toate job-urile Service Desk Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Autoliv Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 23.06.2022
    Remote work: On-site

    Responsabilitati: 

    • Ofera suport IT prin telefon, e-mail, chat tuturor clientilor utilizatiori finali de echipamente servicii si aplicatii IT din Autoliv cat si clientilor externi care folosesc resurse IT ce apartin companiei prin intermediul tuturor mijloacelor de comunicare puse la dispozitie de organizatie si respectand procedurile si documentatia disponibila.
    • Documenteaza fiecare interactiune cu utilizatorii in Service Now prin intermediul unui incident/request
    • Se ocupa de solutionarea incidentelor sau escalarea acestora urmarind pasii de troubleshooting existenti in documentia pusa la dispozitie si documenteaza acesti pasi in notele din incident/ request.
    • Urmareste statusul incidentelor create si se asigura ca sunt rezolvate sau escalate conform OLA / SLA - Rezolva/ escaleaza incidentele respectand SLA-urile si OLA-urile - Inchide (solutioneaza) incidentele si request urile conform KPI-urilor definite cat si conform cerintelor de calitate (atat pe incidente cat si apeluri/ chat-uri)
    • Se ocupa de task-uri administrative pe timp de Weekend/ zilele corespondente procesarii de requesturi: Termination, Creare de conturi, Request-uri, monitorizare inbox Service Desk si procesare mail-uri, procesare incidente, escalare/comunicare probleme catre Management si escalare tehnica pentru a Fisa postului ART RU 04-01-004-RO 2v3 3/4 asigura rezolvarea rapida a incidentelor, cu impact minim in Business.
    • Se ocupa de Instalari de software - Escaleaza problemele
    • Management si tehnic, conform procedurii de Major Incident pentru a asigura rezolvarea rapida a incidentelor, cu impact minim in Business.
    • Identificarea solutiilor de imbunatatire in ceea ce priveste procedura de lucru, documentatie.
    Candidatul ideal:
    • Studii univeristare in domeniul IT (in curs sau finalizate)
    • Engleza - nivel mediu spre avansat
    • Spirit analitic/ atent la detalii
    • Team player 
    • Experienta in call center poate constitui un avantaj 

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov, Job national

    Aplica fara CV
    Brasov, Job national

    Remote

    Vezi job-uri similare (5)