Descriere job:
• Gestionarea portofoliului de clienți, sub îndrumarea managerului
• Elaboreaza si redacteaza documente si situatii cerute de manager
• Asigura partea de secretariat pe segmentul sau;
• Participa la sedintele organizate de societate si intocmeste minuta de sedinta;
• Primeste vizitatorii si anunta persoanele de contact din cadrul societatii;
• Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
• Preia, inregistreaza si distribuie la compartimentele implicate,corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor sau a celorlalti angajati;
• Introduce si transmite solicitari in aplicatia interna ;
• Asigurara transmiterea documentelor prin posta, curierat,fax, etc;
• Asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
• Alte activitati specifice activitatii de Asistent Manager.
Cerinte job:
• Educatie: studii medii sau superioare;
• Experienta :experienta in domeniu constituie un avantaj;
• PC: Microsoft Office- (word,excell,power point, outlook, etc).
Beneficii Oferite:
• Se ofera salariu atractiv si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut.
• Posibilitati de promovare in cadrul firmei
• Training specializat;
• Posibilitati de promovare in cadrul departamentului;
• Cursuri specializate platite de companie;
• Mod de lucru hibrid
Raporteaza eroarea la