Ofiter Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ARDOR active.


Vezi toate job-urile Ofiter Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ARDOR
Domeniu:
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică (ARDOR) este una dintre cele mai relevante și mai dinamice organizații non-guvernamentale din domeniul educației din România. De peste 20 de ani promovăm dezbaterile ca instrument esențial în educația pentru democrație în școli și universități în România. Lucrăm cu mai bine de 250 de școli și universități în toată țara și avem mai bine de 5000 de beneficiari în fiecare an prin programele noastre în care susținem cluburi de dezbateri pentru elevi de liceu și instruim profesori pentru a folosi dezbaterile la clasă. Suntem membri fondatori ai Coaliției pentru Educație și membri ai International Debate Education Association.

    Cerinte

    ✧ Să ai experiență de lucru ca angajat de minim 1 an - max 3 ani
    ✧ Să fii organizat/ă, meticulos/ă și responsabil/ă;
    ✧ Să ai abilități bune de comunicare orală și să știi să scrii emailuri profesioniste;
    ✧ Să poți lucra atat independent/ă, cât și în echipă;
    ✧ Să știi bine pachetul Microsoft Office, mai ales Excel (formule de bază, sortări, formatări condiționate, tabele);
    ✧ Să te descurci bine în engleză (oral și scris peste medie)
    ✧ Să lucrezi de acasă, dar și de la birou;
    Experiența secretarială/administrativă este un plus.

    Responsabilitati

    ✧ Coordonarea și administrarea activităților de planificare și comunicare pentru cursul acreditat SIPDODOR, dedicat cadrelor didactice;
    ✧ Gestionarea relației cu cadrele didactice implicate în proiectele organizației, cu precădere formatorii și cursanții cursului nostru acreditat;
    ✧ Gestionarea relației cu clienții, furnizorii și beneficiarii diverselor proiecte;
    ✧ Corespondența cu partenerii instituționali (Ministerul Educației și Cercetării în principal) și gestiunea adreselor de contact ale Asociației;
    ✧ Gestiunea contractelor și a registrelor de contracte și acorduri ale asociației;
    ✧ Editarea și organizarea documentelor administrative generale și specifice
    ✧ Asigurarea transmiterii documentelor/contractelor prin poștă/curier/mail
    ✧ Sprijinirea Președintelui și a Coordonatorului Financiar în toate problemele administrative;

    Alte informatii

    ✧ Contractul de muncă va fi pe perioadă nedeterminată și stabilim împreună data de start.
    Formulă de colaborare flexibilă (CIM/PFA/SRL).
    Bugetul alocat este in intervalul 2500-3000 RON Net
    ✧ Program flexibil de 6/8 ore (în funcție de abilitățile tale și de așteptările financiare).

    UNDE VEI LUCRA:

    ✧ Online și de la birou 😊 Stabilim împreună când ne vedem la birou.
    Sediul nostru este în Piața Victoriei, în spatele Guvernului.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (37)