Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Ofiter Suport Clienti Telebanking
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Ofiter Suport Clienti Telebanking active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.07.2023 |
Remote work: | On-site |
Responsabilitati cheie:
- Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client RB:
- Ofera informatii complete si corecte cu privire la produsele si serviciile din portofoliul bancii, folosind un limbaj usor de inteles de catre clienti;
- Efectueaza tranzactii solicitate de utilizatorii serviciului Raiffeisen Direct, in urma autentificarii acestora;
- Identifica nevoi aditionale ale clientilor si promoveaza produse si servicii Raiffeisen Bank in vedere vanzarii acestora;
- Respecta normele si procedurile de lucru in vigoare;
- Urmeaza pasii de apel agreati la nivelul activitatii ;
- Isi asuma responsabilitatea fiecarei interactiuni cu clientii bancii ;
- Utilizeaza aplicatiile internte conform instructiunilor primite in cadrul sesiunilor de instruire;
- Promoveaza canale alternative in scopul redirectionarii clientilor de la apelurile in call center, catre alte canale disponibile ( NLU ANA, RO, SM etc. );
- Preia, inregistreaza si rezolva reclamatiile adresate de clientii bancii.
- Identifica motivul nemultumirii clientului;
- Rezolva, in functie de nivelul de competenta, solicitarea clientului;
- Preia informatiile comunicate de client si inregistreaza in CRM reclamatia acestuia explicitand corect, complet si coerent situatia prezentata;
- Transmite reclamatia catre zonele cu competente de rezolvare a solicitarii clientului;
- Urmareste statusul reclamatiei si transmite catre client in timp util raspunsul primit.
- Participa la indeplinirea obiectivelor echipei si ale departamentului prin indeplinirea obiectivelor individuale.
- Propune solutii pentru eficientizarea normelor, instructiunilor, fluxurilor de lucru si a aplicatiilor utilizate, pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor.
- Isi mentine la zi cunostintele profesionale despre produsele si serviciile Raiffeisen Bank (procedurile si normele de lucru actuale).
- Respecta instructiunile de lucru comunicate de catre Team Leader-ul Relatii Clienti.
- Respecta programul de lucru atat din punct de vedere prezenta la birou, cat si a programarii pauzelor;
- Semnaleaza rapid catre Team Leaderi / manager / departamente abilitate disfunctionalitatile si situatiile atipice aparute la nivelul activitatii;
- Se implica in mod activ in activitati organizate la nivelul Centrului Operational Brasov.
- Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului.
Competente/ Trasaturi de personalitate necesare pentru executia jobului:
- Orientare catre client
- Abilitati de vanzare
- Abilitati in comunicare
- Abilitati de negociere
- Rezistenta la stress
- Managementul timpului
Cunostinte si traininguri necesare pentru indeplinirea jobului:
- Studii medii, superioare sau superioare in curs de finalizare
- Cunostinte tehnice
- Cunostinte PC – mediu (MS Office)
- Limba engleza – mediu / avansat
- Cunostinte norme, proceduri si fluxuri interne de lucru
- Cunostinte despre aplicatiile si sistemele bancare
Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank.
Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant suport BUCURESTI, | |
Consultant suport aplicatii informatice BUCURESTI, | |
Reprezentanti Servicii Clienti Business. Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (75) |
Raporteaza eroarea la