Ofiter Suport Clienti Telebanking

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.05.2022

    Responsabilitati cheie:
    • Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client RB:
    • Ofera informatii complete si corecte cu privire la produsele si serviciile din portofoliul bancii, folosind un limbaj usor de inteles de catre clienti;
    • Efectueaza tranzactii solicitate de utilizatorii serviciului Raiffeisen Direct, in urma autentificarii acestora;
    • Identifica nevoi aditionale ale clientilor si promoveaza produse si servicii Raiffeisen Bank in vedere vanzarii acestora;
    • Respecta normele si procedurile de lucru in vigoare;
    • Urmeaza pasii de apel agreati la nivelul activitatii ;
    • Isi asuma responsabilitatea fiecarei interactiuni cu clientii bancii ;
    • Utilizeaza aplicatiile internte conform instructiunilor primite in cadrul sesiunilor de instruire;
    • Promoveaza canale alternative in scopul redirectionarii clientilor de la apelurile in call center, catre alte canale disponibile ( NLU ANA, RO, SM etc. );
    • Preia, inregistreaza si rezolva reclamatiile adresate de clientii bancii.
    • Identifica motivul nemultumirii clientului;
    • Rezolva, in functie de nivelul de competenta, solicitarea clientului;
    • Preia informatiile comunicate de client si inregistreaza in CRM reclamatia acestuia explicitand corect, complet si coerent situatia prezentata;
    • Transmite reclamatia catre zonele cu competente de rezolvare a solicitarii clientului;
    • Urmareste statusul reclamatiei si transmite catre client in timp util raspunsul primit.
    • Participa la indeplinirea obiectivelor echipei si ale departamentului prin indeplinirea obiectivelor individuale.
    • Propune solutii pentru eficientizarea normelor, instructiunilor, fluxurilor de lucru si a aplicatiilor utilizate, pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor.
    • Isi mentine la zi cunostintele profesionale despre produsele si serviciile Raiffeisen Bank (procedurile si normele de lucru actuale).
    • Respecta instructiunile de lucru comunicate de catre Team Leader-ul Relatii Clienti.
    • Respecta programul de lucru atat din punct de vedere prezenta la birou, cat si a programarii pauzelor;
    • Semnaleaza rapid catre Team Leaderi / manager / departamente abilitate disfunctionalitatile si situatiile atipice aparute la nivelul activitatii;
    • Se implica in mod activ in activitati organizate la nivelul Centrului Operational Brasov.
    • Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului.

    Competente/ Trasaturi de personalitate necesare pentru executia jobului:
    • Orientare catre client
    • Abilitati de vanzare
    • Abilitati in comunicare
    • Abilitati de negociere
    • Rezistenta la stress
    • Managementul timpului

    Cunostinte si traininguri necesare pentru indeplinirea jobului:
    1. Studii medii, superioare sau superioare in curs de finalizare
    2. Cunostinte tehnice
    3. Cunostinte PC – mediu (MS Office)
    4. Limba engleza – mediu / avansat
    5. Cunostinte norme, proceduri si fluxuri interne de lucru
    6. Cunostinte despre aplicatiile si sistemele bancare

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>