Web platforms support responsible

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Web platforms support responsible active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2022
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.

    Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050.

    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 17 000 de angajați inovează în ceea ce privește produsele și bunele practici.

    Cerinte

    -Experience in providing customer support for IT platforms;
    -Foreign languages: English – Medium, French – Medium;
    -Knowledge of Microsoft Office Package
    -Experience in working with ticketing tools, JIRA Atlassian would be a plus.
    -A curious person who keeps up with all the news in the digital domain;
    -Customer oriented;
    -A proactive and enthusiastic team player.

    Responsabilitati

    -Provides support to all request (bugs, incidents, support requests) coming from digital managers from all over the countries whoencounter difficulties in using the company digital platforms;
    -Qualifies the support requests and provides solutions;
    -Follows up the subject and ensures that the stakeholder receives the answer in the appropriate time and in a useful manner;
    -Updates and enriches the library of solution files used by the whole support teams;
    -Maintains and updates the procedures describing the support process for platform users;
    -Runs reports to determine issues that continue to occur and elaborates action plans;
    -Trains the users regarding support scope and process and ticketing tool usage;
    -Measures the satisfaction level for all the solved request and proposes action plans for improvement.

    Alte informatii

    Pentru a fi inclus in procesul de recrutare si pentru a ramane in legatura cu noi, te invitam sa iti creezi un cont de candidat. Dureaza mai putin de un minut si o sa iti fie util in etapele viitoare.