Web platforms support responsible

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Web platforms support responsible active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    -Experience in providing customer support for IT platforms;
    -Foreign languages: English – Medium, French – Medium;
    -Knowledge of Microsoft Office Package
    -Experience in working with ticketing tools, JIRA Atlassian would be a plus.
    -A curious person who keeps up with all the news in the digital domain;
    -Customer oriented;
    -A proactive and enthusiastic team player.

    Responsabilitati

    -Provides support to all request (bugs, incidents, support requests) coming from digital managers from all over the countries whoencounter difficulties in using the company digital platforms;
    -Qualifies the support requests and provides solutions;
    -Follows up the subject and ensures that the stakeholder receives the answer in the appropriate time and in a useful manner;
    -Updates and enriches the library of solution files used by the whole support teams;
    -Maintains and updates the procedures describing the support process for platform users;
    -Runs reports to determine issues that continue to occur and elaborates action plans;
    -Trains the users regarding support scope and process and ticketing tool usage;
    -Measures the satisfaction level for all the solved request and proposes action plans for improvement.

    Alte informatii

    Pentru a fi inclus in procesul de recrutare si pentru a ramane in legatura cu noi, te invitam sa iti creezi un cont de candidat. Dureaza mai putin de un minut si o sa iti fie util in etapele viitoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (202)