Telephone Account Manager MLE

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa și cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 49 de rețele mobile partenere. Vodafone Group are peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.
    Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile noastre, apreciem și tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.
    Totodată, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cu 50% până în 2025, până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 și până în iulie 2021 în Europa, reutilizând, revânzând sau reciclând 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.

    Cerinte

    Dorim sa ne completam echipa de Telephone Account Manager MLE cu un coechipier pe care sa ne putem baza in aceasta perioada marcata de transformari.
    Asistam atat la modificarea majora a modului de lucru in cadrul Vodafone cat si la o dinamica extraordinara a mediului economic, in general.
    Piata telecomunicatiilor din Romania se transforma si se consolideaza in acelasi timp, rezultand o serie de provocari dar si de mari oportunitati.

    Persoana pe care o cautam trebuie sa prezinte abilitati in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta bazata pe incredere si parteneriat.

    Responsabilitati

    -  Stabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare  cu clientii din portofoliul pe care il administreaza;
    - Trateaza solicitarile clientilor din portofoliu avand suportul managerului cat si a echipei din care face parte ;
    -  Identifica oportunitati de vanzare, promoveaza si propune solutii de  telecomunicatii, internet si televiziune clientilor, pentru atingerea obiectivelor ;
    - Promoveaza si propune  solutii noi de digitalizare clientilor din portofoliu, solutii care ajuta la imbunatatirea proceselor interne la clienti;
    - Atinge obiectivele stabilite de companie ca si target  prin vanzare consultativa;
    - Contacteaza proactiv clientii cu ocazia campaniilor;
    - Participa activ saptamanal/lunar la sedinte organizate in cadrul departamentului  pentru transmiterea feedback-ului de la clienti;
    -  Participa activ la trainninguri de produse si stategie.