Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.09.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    Absolvent studii superioare;
    Cunostinte avansate de limba engleza ( scris si vorbit);
    Foarte bune cunostinte de operare PC (MS Office/ Outlook);
    Minimum 1-2 ani experienta pe un rol similar;
    Excelente abilitati de gandire analitica si rezolvare de probleme;
    Autonomie, initiativa si spirit proactiv;

    Responsabilitati

    Elaboreaza si redacteaza documentele si situatiile cerute de managerul general; Organizeaza agenda de lucru a managerului general;
    Asigura suport administrativ pentru toate departamentele companiei;
    Face platile catre furnizori si catre angajatii societatii sub forma dispozitiilor de plata; Primeste, inregistreaza si proceseaza deconturile primite de la angajati
    Completeaza formularele care urmeaza a fi depuse la banca – CEC-uri si borderouri Urmareste scadentele de plata ale facturilor interne si externe
    Furnizeaza informatii si documentele necesare departamentului juridic
    Asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie
    Colaboreaza cu firma de contabilitate – preda facturile, registrul de casa , deconturile , bonurile de consum)
    Este responsabila cu actualizarea bazei de date cu toti clientii companiei;

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet salarial competitiv;
    Tichete de masa 20 lei / zi lucrata;
    Beneficii medicale;
    Oportunitati de dezvoltare si crestere profesionala;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (551)