Reprezentant comercial/ Back office
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Reprezentant comercial/ Back office active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.05.2022 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
· Cunostinte operare PC: Word, Excel, Power Point, programe de baza de date.
· Cursuri de calificare in vanzari, preferabil pentru domeniul de activitate al firmei.
· Studii medii sau studii superioare
· Minimum 6 luni experienta intr-o pozitie similara.
· Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti;
· Prezinta produsele, politicile si strategiile companiei catre clienti si le ofera consultanta in functie de nevoi, avand ca scop satisfactia clientului;
· Asigura o sortare eficienta si rapida a clientilor, urmarind o identificare corecta a tipologiilor de clienti si a potentialului acestora; Alege modul potrivit de identificare a clientului in in functie de canalul prin care a primit solicitarea (e-mail, telefon, fata in fata);
· Zilnic, verifica ofertele din sistem si le solutioneaza in functie de situatii, respectand procedurile interne: prelungire, transformare in comanda, inchidere cu motiv;
· Elibereaza avizele, facturile (in cazul platii pe loc) conform conditiilor comerciale aferente clasei de client si directioneaza clientul catre logistica in vederea preluarii marfii;
· Gestioneaza responsabil incasarile si predarile de numerar catre departamentul contabil.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Incident Management Officer with Finnish Remote | |
Technical Sales Support Officer, Cluj-Napoca Cluj Napoca, | |
Reprezentant medical – Cluj Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (21) |
Raporteaza eroarea la