Reprezentant comercial/ Back office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Reprezentant comercial/ Back office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 30.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    · Cunostinte operare PC: Word, Excel, Power Point, programe de baza de date.
    · Cursuri de calificare in vanzari, preferabil pentru domeniul de activitate al firmei.
    · Studii medii sau studii superioare
    · Minimum 6 luni experienta intr-o pozitie similara.

    Responsabilitati

    · Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti;
    · Prezinta produsele, politicile si strategiile companiei catre clienti si le ofera consultanta in functie de nevoi, avand ca scop satisfactia clientului;
    · Asigura o sortare eficienta si rapida a clientilor, urmarind o identificare corecta a tipologiilor de clienti si a potentialului acestora; Alege modul potrivit de identificare a clientului in in functie de canalul prin care a primit solicitarea (e-mail, telefon, fata in fata);
    · Zilnic, verifica ofertele din sistem si le solutioneaza in functie de situatii, respectand procedurile interne: prelungire, transformare in comanda, inchidere cu motiv;
    · Elibereaza avizele, facturile (in cazul platii pe loc) conform conditiilor comerciale aferente clasei de client si directioneaza clientul catre logistica in vederea preluarii marfii;
    · Gestioneaza responsabil incasarile si predarile de numerar catre departamentul contabil.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (21)