Sales Support Specialist

Angajator: Invent Media SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.06.2023
    Job remote: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Invent Media ofera servicii de advertising integrate la nivel national.

    Dupa aproape 16 ani de experienta in domeniul advertising-ului, ne mandrim cu un portofoliu impresionant de clienti, recunoscuti pentru exigenta calitativa a comunicarii, care au ales sa-si promoveze imaginea si produsele prin reteaua Invent Media.

    In momentul de fata am integrat in portofoliul nostru toate variantele de comunicare din mediul offline si putem sustine atat proiecte speciale, cat si proiecte standard in zona de indoor, cladiri de birouri si segmentul rezidential, outdoor, metrou, mall-uri, radio si TV.

    Cerinte

    O înțelegere a principiilor de vânzări și a practicilor de customer service pentru clienți.
    Excelente abilități de lucru în echipă, motivaționale, interpersonale, de comunicare și de customer service
    Abilități excelente de comunicare verbala si scrisa
    Abilități puternice analitice, organizaționale și de gestionare a timpului.
    Atentie la detalii si abilitatea de a face mai multe sarcini și de a vă schimba rapid concentrarea
    Experiență cu suita Microsoft Office ( Word, Excel) și orice platformă CRM
    Adaptabilitate la o organizație în creștere rapidă
    Determinare de a atinge constant obiectivele
    Minim 12 luni de experiență în mediul profesional de business
    Studiile superioare terminate

    Responsabilitati

    Oferi suport echipei de vanzari si companiei in realizarea sarcinilor administrative zilnice
    Realizarea ofertelor comerciale catre clienti in baza informatiilor primite de la departamentul de vanzari
    Completarea contractelor si emiterea facturilor
    Sprijini personalul de vânzări prin finalizarea și procesarea comenzilor
    Gestionare bazei de date de clienti existenti, research si introducere noi oportunitati in CRM pe baza criteriilor de dezvoltare stabilite in cadrul companiei
    Monitorizezi derularea contractelor, împreună cu departamentul de logistică;
    Stabiliți o comunicare activă și implicare cu toate celelalte departamente pentru a ajuta acolo unde este necesar
    Colaborați eficient cu echipa de vânzări prin crearea și emiterea documentației de urmărire a vânzărilor, la cerere

    Alte informatii

    Dacă ești o persoană ambițioasă, organizată, ai o mentalitate de câștigător și o atitudine pozitivă, te invităm să ne cunoști și să faci parte din echipa noastră!
    Sediul nostru este chiar în centrul orașului, fiind accesibil și comod. De asemenea, avem un pachet salarial super atractiv, beneficii și bonusuri.
    Hai sa ne cunoastem si sa discutam mai multe!

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.